mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Nanny Vertelt van Jackson Drug Ziekte

Reply

Thread Tools
Old 28 juni 2009, 03:38
Donor Groep

Default Nanny Vertelt van Jackson Drug Ziekte

Michael Jackson had zijn maag gepompt "vaak" met een mengsel van geneesmiddelen op recept, zijn kinderen de Nanny heeft gezegd.

De familie van Michael Jackson is geloofd te hebben opgeroepen tot een tweede postmortemkeuring ...

Grace Rwaramba, 42, zei de zanger had geen idee over geld en - naar het einde van zijn leven - is in toenemende mate beïnvloed door de Nation of Islam sekte.
Ze vertelde de Sunday Times: "Ik moest de pomp zijn maag vele malen. Hij altijd gemengd zo veel van."
Ze zei: "Er was een periode dat was zo slecht dat ik niet laten de kinderen zien hem. Hij at altijd te weinig en gemengd te veel."
Mevrouw Rwaramba zei Jackson had vertelde haar dat hij dacht dat hij alleen had aangemeld voor het uitvoeren van 10 concerten in de Londense O2 Arena, in plaats van de 50 door de initiatiefnemers.
Ze zei dat de Nation of Islam had verteld Jackson kost £ 60.000 per maand te huur zijn woning, die zij van mening was tot vier keer te veel. Zij voegde hieraan toe: "Michael had geen idee over geld."
Ondertussen heeft een verklaring vrijgegeven door de zanger de familie van zijn dood beschreven als "een van de donkerste momenten van ons leven".
Een deel van de verklaring, die door de Volksrepubliek Magazine in de VS om de zanger de vader van Joseph Jackson, te lezen: "In een van de donkerste momenten van ons leven vinden we het moeilijk om de juiste woorden om deze plotselinge tragedie we hadden allemaal te maken .
Het gezin is begrepen te hebben verzocht om een tweede onafhankelijke post-mortem onderzoek van Jackson's lichaam, een coroners officier zei op zaterdagavond. De eerste officiële onderzoek werd afgesloten op vrijdag en het lichaam vrijgegeven aan de familie.
Brian Elias, van het graafschap lijkschouwer kantoor, zei: "Mijn inzicht is dat zij hebben verzocht om een tweede autopsie. Maar we hebben geen enkele manier te bevestigen dat. Het lichaam is in een mortuarium en als ze willen gaan met een aparte sectie, het is aan hen. "
Old 28 juni 2009, 08:18
Administrator Group

Gelieve geen rechte copy / paste de inhoud van andere websites.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 juni 2009, 08:50
Donor Groep

ok mate sorry.
Old 28 juni 2009, 14:59
Moderator Groep

Het plaatsen van een link naar de bron geeft het krediet voor de auteur. Copyright kwesties ....

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Michael Jackson Dies in LA evilfantasy Off Topic Discussie 21 21 jul 2009 18:37
Farrah Fawcett en Michael Jackson, Malware Distributie evilfantasy Virus, spyware & Security 1 26 jun 2009 12:49
Het vertelt me dat ik behoefte aan een licience eaglesfreak Multimedia & Codecs 4 De 4 februari 2008 12:24
POST vertelt me dat ik heb 2 Besturingssystemen Arriflex Windows besturingssystemen 5 22 dec 2007 17:25
Elke Net Nanny Software die werkt? quinda Algemene programmatuurnoot Chat 1 14 nov 2006 06:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.