![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Michael Jackson hadde mage pumpes "mange ganger" har tatt en blanding av reseptbelagte legemidler, hans barns barnepike har sagt.
Familien til Michael Jackson antas å ha ringt til en annen post-mortem ... Grace Rwaramba, 42, sa sangeren hadde ingen anelse om penger og - mot slutten av sitt liv - ble stadig mer påvirket av Nation of Islam sekt. Hun fortalte Sunday Times: "Jeg måtte pumpe mage mange ganger. Han alltid blandet så mye av det." Hun sa: "Det var en periode som var så ille at jeg ikke la barn se ham. Han alltid spiste for lite og blandes for mye." Mrs Rwaramba sa Jackson hadde sa han trodde han hadde bare meldt seg til å utføre 10 konserter på Londons O2 Arena, i stedet for de 50 annonsert av arrangører. Hun sa at Nation of Islam hadde fortalt Jackson det koste £ 60.000 i måneden for å leie ut hjemmet sitt, som hun mener var opptil fire ganger for mye. Hun la til: "Michael hadde ingen anelse om penger." I mellomtiden en uttalelse gitt av singer familie beskrevet hans død som "et av de mørkeste øyeblikk i våre liv". Delen av setningen, tilskrevet av People Magazine i USA til singer far Joseph Jackson, lese: "I en av de mørkeste øyeblikk i våre liv vi finner det vanskelig å finne ord som passer til denne plutselige tragedien vi alle måtte møte . Familien er forstått å ha bedt om en andre uavhengige post-mortem undersøkelse på Jackson kroppen, en coroners offiser sa på lørdag kveld. Den første offisielle undersøkelse ble gjennomført på fredag og kroppen frigitt til familien. Brian Elias, av fylket coroner kontor, sa: "Min forståelse er at de har bedt om en andre obdusere. Men vi har ingen måte å bekrefte det. Kroppen er i et likhus og hvis de ønsker å fortsette med en egen obdusere den er opp til dem. " |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vennligst ikke direkte kopier / lim inn innhold fra andre nettsteder.
|
|||
|
|||
|
ok kompis beklager.
|
|
|
|||
|
|||
|
Legger ut en link til kilden gir kreditt til forfatteren. Copyright spørsmål ....
|