![]() |
|
| |||
| |||
| Michael Jackson hade sin mage pumpas "många gånger" att ha tagit en blandning av receptbelagda läkemedel, hans barns farmor har sagt. Familjen av Michael Jackson tros ha krävt en andra postmortala ... Grace Rwaramba, 42, sa sångaren hade ingen aning om pengar och - mot slutet av sitt liv - blev allt mer påverkade av Nation of Islam sekt. Hon berättade Sunday Times: "Jag var tvungen att pumpa hans magen många gånger. Han alltid blandat så mycket av det." Hon sa: "Det fanns en tid som var så dålig att jag inte låter barnen träffa honom. Han alltid ätit för lite och blandat för mycket." Fru Rwaramba sade Jackson hade sagt till henne att han trodde att han bara hade förbundit sig att genomföra 10 konserter på Londons O2 Arena, snarare än de 50 som aviserats av initiativtagarna. Hon sa att Nation of Islam sagt Jackson kostar det £ 60000 i månaden för att hyra ut sitt hem, som hon anser var upp till fyra gånger för mycket. Hon tillade: "Michael hade ingen aning om pengar." Samtidigt har ett uttalande avges från sångaren familj beskrivs hans död som "en av de mörkaste stunder i våra liv". En del av förklaringen, som genom People Magazine i USA till sångaren far Joseph Jackson, läsa: "I ett av de mörkaste stunder i våra liv som vi har svårt att hitta orden lämpligt att denna plötsliga tragedi att vi alla var tvungna att möta . Familjen är förstås att ha begärt en andra oberoende obduktion om Jackson kropp, en Coroners tjänsteman sade på lördag kväll. Den första officiella undersökningen avslutades på fredagen och kroppen ut till familjen. Brian Elias i länet coronern kontor, sade: "Min uppfattning är att de har begärt en andra obduktion. Men vi har ingen möjlighet att bekräfta det. Organet är i ett bårhus och om de vill fortsätta med en separat obduktion, det är upp till dem. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skicka inte rakt kopiera / klistra in innehåll från andra webbplatser.
| |||
| |||
| ok mate ledsen. |
|
| |||
| |||
| Lägga upp en länk till källan ger kredit till författaren. Copyright frågor .... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Michael Jackson Matriser i LA | evilfantasy | Off Topic Discussion | 21 | 21 juli 2009 18:37 |
| Farrah Fawcett och Michael Jackson, Malware Distribution | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 26 juni 2009 12:49 |
| Det säger jag behöver en licience | eaglesfreak | Multimedia & Codecs | 4 | 4 februari 2008 12:24 |
| POST säger jag har 2 Operativsystem | Arriflex | Windows-operativsystem | 5 | 22 december 2007 17:25 |
| Varje Net Nanny programvara som fungerar? | quinda | General Software Chat | 1 | 14 november 2006 06:01 |
| Thread Tools | |
| |