![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brug for noget til at købe Jeg fik omkring 300 US $ og ambye nogle flere, hvis jeg har til computer eller ikke copmuter jeg dont behovet enhver computer opgraderinger mabye nogle tilbehør, hvis du kan finde nogen cool dem tak!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske får en dejlig ny skærm? De vil sandsynligvis få en anstændig størrelsessorteret anden havde en for. Eller kan du nævne dine hobbyer, måske kan vi hjælpe dig med at tænke på noget fra dette.
| |||
| |||
| ønskede en ny moniter men forældrene plejer lad mig de tror 1 er nok I dont have nogen hobbyer var du virkelig kunne købe noget for foruden computere |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Engelsk klasser?
| |||
| |||
| Jeg aready tage dem i skolen |
|
| |||
| |||
| Jeg kender ikke så, måske kunne du bare gemme op for lidt til din næste computer bygge / opgradering. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad med en fancy kjole ...?
| |||
| |||
| Hvordan Bout sende det til en mindre heldige? Med den slags penge, du kan gøre partier; Byg en vand godt i Afrika, sponsorere en Panda bjørn, sponsorere et barn, købe mig en ny skærm ... valget er dit!
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller du kan bare gemme det, før du rent faktisk skal bruge det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enig!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|