![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitsen jotain ostaa sain noin 300 Yhdysvaltain dollarilla ja ambye jotkut enemmän, jos i on tietokone tai ei copmuter i dont tarvitse tietokoneen päivitykset mabye joitakin lisävarusteita jos löydät kaikki viileä kuin kiitos!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ehkä saat mukava uusi seurata? voit ehkä saada kunnon kokoinen toinen oli yksi siitä. Tai voit mainita harrastuksia, ehkä voisimme auttaa sinua ajatella jotain siitä.
| |||
| |||
| halusi uuden moniter mutta vanhemmat tapana haluan heidän mielestään 1 riittää i dont on muita harrastuksia olit todella ostaa jotain lisäksi tietokoneet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Englanti luokkiin?
| |||
| |||
| i aready ottavat nämä koulussa |
|
| |||
| |||
| En tiedä sitten, ehkä te voisitte vain tallentaa luoda bittiä seuraava tietokone rakentaa / upgrade. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miten olisi naamiaispuku ...?
| |||
| |||
| Miten bout lähettämällä se joku vähemmän onnekkaita? Tällaista rahaa voitte tehdä eristä; Rakenna kaivon Afrikassa, sponsoroidaan Panda karhu, sponsori lapsi, ostaa minulle uusi seurata ... valinta on sinun!
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai sitten voi vain tallentaa sen vasta, kun olet itse tarvitse käyttää sitä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sovittu!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|