![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik moet iets te kopen, ik heb ongeveer 300 $ US en ambye nog meer als ik op de computer of niet copmuter i dont moet elke computer upgrades mabye enkele accessoires als u vindt alle koel zijn thanks!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien een leuke nieuwe monitor? je kan waarschijnlijk een fatsoenlijk formaat tweede had een voor. Of kan u uw hobby's, misschien kunnen we helpen je mening over iets van dat.
| |||
| |||
| wilde een nieuwe moniter maar ouders wont laat mij denken ze 1 is genoeg i dont hebben een hobby was je kan echt iets voor kopen naast computers |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Engels klassen?
| |||
| |||
| i aready nemen die op school |
|
| |||
| |||
| Ik weet het niet dan, misschien kan je gewoon sparen voor een beetje voor je volgende computer te bouwen / upgraden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat dacht u van een mooie jurk ...?
| |||
| |||
| How bout te verzenden naar iemand die minder geluk? Met dat geld kun je veel doen; Bouw een waterput in Afrika, sponsor een Panda beer, sponsor van een kind, koop ik een nieuwe monitor ... de keuze is aan jou!
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of je kan gewoon op te slaan totdat u daadwerkelijk moeten uitgeven.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| overeengekomen!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|