![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg trenger noe å kjøpe, jeg har ca 300 $ i USA og ambye litt mer om jeg har til datamaskinen eller ikke copmuter jeg dont trenger datamaskin oppgraderinger mabye noen tilbehør om du finner noen kule som takk!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje få en fin, ny skjerm? kan du sannsynligvis få en anstendig størrelse andre hadde en for det. Eller kunne du nevner hobbyer, kanskje vi kan hjelpe deg å tenke på noe av det.
| |||
| |||
| ønsket en ny moniter men foreldrene wont la meg de tror 1 er nok jeg dont ha noen hobbyer var kunne du virkelig kjøpe noe for foruten datamaskiner |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Engelsk klasser?
| |||
| |||
| Jeg aready ta dem på skolen |
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke da, kanskje du bare kunne spare deg for litt for din neste datamaskin bygge / oppgradere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva med en fancy kjole ...?
| |||
| |||
| Hvordan bout sender den til noen mindre heldig? Med så mye penger kan du gjøre mye; Bygg en vann i Afrika, sponse en Panda bjørn, sponse et barn, kjøpe meg en ny skjerm ... Valget er ditt!
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller du kan bare lagre det før du egentlig trenger å bruke den.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| enige!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|