![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag behöver något att köpa Jag har ca 300 $ i USA och ambye lite mer om jag har till datorn eller icke copmuter jag dont behöver någon dator uppgraderingar mabye några tillbehör om du kan hitta något coolt som tack!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanske få en trevlig ny bildskärm? du skulle förmodligen få en anständig storlek andra hade en för det. Eller kan du nämna dina fritidsintressen, kanske vi kan hjälpa dig att tänka på något av det.
| |||
| |||
| ville ha en ny moniter men föräldrar brukar jag de tycker 1 är tillräckligt jag dont har någon hobby var du kan verkligen köpa något för förutom datorer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Engelska klasser?
| |||
| |||
| Jag aready ta dem i skolan |
|
| |||
| |||
| Jag vet inte så, kanske du bara kunde spara upp för lite för din nästa dator bygga / uppgradera. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad sägs om en fancy klänning ...?
| |||
| |||
| Hur skjutningen att skicka den till någon mindre lyckligt lottade? Med så mycket pengar du skulle kunna göra massor, Bygg en vatten och i Afrika, sponsra en Panda björn, sponsra ett barn, köpa mig en ny bildskärm ... valet är ditt!
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller så kan du bara spara det tills du verkligen behöver använda det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| överens!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|