![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det var en lang quiz, godt 10 minutter, men samtidig bruseren varmes op: D
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| wow min teknologi% bør få mig udelukket fra dette websted
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| Nice en Cew. Den Nerd King! |
|
| |||
| |||
| haha jeg valgte internet over køn, skal jeg have gjort det??? : P |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny PSU skidt? Sådan test? | louisreiff | Cases & Strømforsyninger | 6 | 15 november 2008 15:16 |
| Intel Burn Test, New stresstest Program | serverguy | CPU, bundkort og RAM | 11 | 7. sep 2008 07:48 |
| Geek test | Mike0001 | Off Topic Discussion | 6 | 29th Apr 2008 06:18 |
| WPM test! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29 marts 2008 18:35 |
| Thread Tools | |
| |