![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä oli yksi pitkä tietokilpailu, hyvä 10 minuuttia mutta kun suihku lämpenee: D
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| wow minun teknologian% pitäisi saada minut kielletty tästä sivustosta
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| Siisti yksiö Cew. The bittinikkari King! |
|
| |||
| |||
| haha i valitsi internet yli sukupuoleen, olisi olen tehnyt niin? : P |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi PSU huono? Miten testata? | louisreiff | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 15. marraskuu 2008 15:16 |
| Intel Burn Test, New Stresstest Program | serverguy | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 7. Sep 2008 07:48 |
| Geek-testi | Mike0001 | Off Topic Discussion | 6 | 29th Apr 2008 06:18 |
| WPM testi! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29th Mar 2008 18:35 |
| Thread Tools | |
| |