![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det var en lång frågesport, drygt 10 minuter men samtidigt duschen värms upp: D
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| wow min teknik% bör få mig förbjudna från denna webbplats
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| Nice en Cew. Den nörd King! |
|
| |||
| |||
| haha jag valde internet över kön, skulle jag ha gjort det??? : P |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mitt System: Första OC
|
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ny PSU dåligt? Hur testa? | louisreiff | Cases & Power Supplies | 6 | 15 november 2008 15:16 |
| Intel Bränn Test, New stresstest Program | serverguy | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 7:e sep 2008 07:48 |
| Geek test | Mike0001 | Off Topic Discussion | 6 | 29 april 2008 06:18 |
| WPM test! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 11 | 29 mars 2008 18:35 |
| Thread Tools | |
| |