![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| Ive fik det, har jeg lige opgraderet til en cheeseburger jeg gemme til en Big Mac i næste måned. |
|
| |||
| |||
| Lmao, det gør mig sulten. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke spise på McDonald's mere, ikke efter at spille et spil designet af dem, i spillet er du nødt til at køre en vellykket McDonald's "restaurant", og jeg var doven, så mine køer døde og mine medarbejdere spyttede i burgere ærligt at gud de endda tilføjes, at ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LMAO
|
| |||
| |||
| der er actuall en Big Mac, men på grund af McDonalds skimping om alle de stoffer, det ligner en kidies burger |
|
| |||
| |||
| Citat:
Mindst for odden var nærende!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er, at den nye super mac
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MacBook-airs dont selv har et cd-drev! kun 1 USB-port!
| |||
| |||
| No room lol. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| DVD skriftligt på MacBook | Black Magic | Drives & flytbare medier | 1 | 10 november 2008 09:35 |
| Overvejer du en MacBook | Keys767 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 12 | 4 august 2008 17:33 |
| Problemer med en MacBook | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 6 | 19 marts 2008 14:15 |
| MacBook - Dirty | jack100 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 10 februar 2008 08:18 |
| MacBook grafik | eThac | Grafikkort & Monitors | 2 | 3. sep 2007 10:29 |
| Thread Tools | |
| |