![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Cewy er rart macine
|
|
| |||
| |||
| Ive fikk det, jeg har nettopp oppgradert til en cheeseburger Jeg sparer til en Big Mac for neste måned. |
|
| |||
| |||
| Lmao, gjør det meg sulten. |
|
| |||
| |||
| jeg spiser ikke på McDonald's lenger, ikke etter å ha spilt et spill designet av dem i spillet må du drive et vellykket McDonald's "restaurant" og jeg var lat, så jeg kyr døde og mine ansatte spyttet i burgere ærlige til Gud de selv la til at ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LMAO
|
| |||
| |||
| som faktisk finnes en Big Mac, men på grunn av mcdonalds skimping på alle stoffer det ser ut som en kidies burger |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Minst landtunga var næringsrik!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er at den nye super mac
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MacBook airs dont selv har en CD-stasjon! Kun 1 USB port!
| |||
| |||
| No room lol. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| DVD skrive på MacBook | Black Magic | Drivere og flyttbare medier | 1 | 10 nov 2008 09:35 |
| Tenker en Macbook | Keys767 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 12 | 4 august 2008 17:33 |
| Problemer med en MacBook | oobrokensilence | Linux og alternative OS | 6 | 19 mars 2008 14:15 |
| MacBook - Dirty | jack100 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 10 februar 2008 08:18 |
| MacBook grafikk | eThac | Kabinetter & Skjermer | 2 | 3dje sep 2007 10:29 |
| Thread Tools | |
| |