![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| Ive got that, jag har nyligen uppgraderat till en ostburgare Jag sparar till en Big Mac för nästa månad. |
|
| |||
| |||
| Lmao, gör det mig hungrig. |
|
| |||
| |||
| Jag äter inte på McDonald's längre, inte efter att spela ett spel designat av dem, i det spel du har att driva en framgångsrik McDonald's "restaurang" och jag var lat så mina kor dog och mina anställda spottade i hamburgare ärliga till Gud att de Även tillade att ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LMAO
|
| |||
| |||
| det faktiskt finns en Big Mac men på grund av McDonalds att det brister i alla ämnen som det ser ut som en kidies Burger |
|
| |||
| |||
| Citat:
Åtminstone spotta var näringsrika!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är att den nya super mac
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MacBook sänds dont har även en CD drive! Endast 1 USB port!
| |||
| |||
| Inget utrymme lol. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| DVD skriva på MacBook | Black Magic | Drives & Removable Media | 1 | 10 november 2008 09:35 |
| Funderar du på en MacBook | Keys767 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 12 | 4 august 2008 17:33 |
| Problem med en MacBook | oobrokensilence | Linux & Alternativa OS | 6 | 19 mars 2008 14:15 |
| MacBook - Dirty | jack100 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 10 februari 2008 08:18 |
| MacBook grafik | eThac | Grafikkort & Skärmar | 2 | 3:e sep 2007 10:29 |
| Thread Tools | |
| |