![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, hows det goin. I cant wait for at lære mere om edb-bygningen og sådan fra alle. arbejder jeg på min første bygge ritual nu. men dont have det fulde beløb af penge ritual nu. så jeg har et spørgsmål. Jeg ønsker at købe alt fra newegg og de bruger dette lovforslag mig senere ting. hvem har nogensinde brugt det? er det en god overhovedet? Jeg er også talkin til min lånet person på banken bare incase jeg skal forsøge at få en lille personlige lån. men hvis dette lovforslag mig senere stuff er nogen god Jeg kan bare bruge det. tak for alle replys. lancerguy09 |
|
| |||
| |||
| Newegg bruger regningen mig senere samt en newegg foretrukne konto hvilke betalingerne i op til 12 måneder, er mulig. Men da jeg forsøgte at tilmelde dig den foretrukne konto, som den nægtet mig, og jeg tilbragte en uge på telefonen forsøger at finde ud af, hvorfor så jeg har en stor kredit historie en alle. Så jeg faldt den idé. Så vidt regningen mig senere går jeg tror, det er ingen betalinger for 90 dage, og hvis de betales det fulde før nævnte 90 dage, du betaler ingen interesse. Hvis du ikke betaler det fulde beløb inden for disse 90 dage derefter på interesse fra de 90 dage kommer piloteringsrig i og du betaler den. Hvad jeg gjorde, var tilmeldt et kreditkort, der tilbydes ingen interesse på indkøb for 15months og købte min nye bygge på den måde. Hope this helps .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Afslutning Min bestilling på Newegg Tomorrow Making sikker på, at alle er godt! | PaintbalPunk 79 | General Hardware Chat | 2 | 18th Dec 2008 17:44 |
| Newegg Hits Canada !!!!!!!!!!!!!! | Bubba | General Hardware Chat | 11 | 7 oktober 2008 19:58 |
| NewEgg: AMD 5400 +, Antec Sonata w / PSU $ 100 | Carbon | General Hardware Chat | 3 | 14. sep 2008 09:46 |
| Newegg foretrukne konto? | Mooseknuckle | Off Topic Discussion | 3 | 21. aug 2008 15:51 |
| Newegg stikkene op priser på 8800GT. hjælpe mig med at finde en god pris andetsteds | cheesepuff | Grafikkort & Monitors | 8 | 11 november 2007 12:35 |
| Thread Tools | |
| |