vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

NewEgg Bill Me Later

Reply

Thread Tools
Old 25 elokuu 2008, 10:29
Uusi Jäsen

Default NewEgg Bill Me Later

Hei kaverit,

hows se menossa. i cant wait to Lisätietoja tietokoneen rakentamiseen ja alkaa kaikille. Olen työskennellyt ensimmäinen rakentaa riitti nyt. mutta dont on täysi määrä rahaa riitti nyt. niin minulla on kysymys. Haluan ostaa kaiken newegg ja he käyttävät tämän laskun minulle myöhemmin asia. Onko kukaan käyttänyt sitä? onko mikään hyvä ollenkaan? Olen myös talkin minun lainan henkilökohtaisesti pankin vain incase Minun täytyy yrittää saada pieni henkilökohtainen laina. mutta jos tämän laskun minulle myöhemmin tavaraa on mitään hyvää Voin vain käyttää sitä. kiitos kaikista replys.

lancerguy09
Old 25 elokuu 2008, 14:11
Jäsen

Default NewEgg Bill Me Later

Newegg käyttää laskun minulle myöhemmin sekä newegg Suositellut tili, jolle ei suoriteta maksuja jopa 12 kuukautta on mahdollista. Kuitenkin, kun olen yrittänyt ilmoittautua Suositellut huomioon se kielsi minua ja olen viettänyt noin viikossa puhelin yrittää selvittää, miksi, koska minulla on suuri luottotausta kaikki. Siksi olen laskenut, että ajatus. Mitä tulee maksamaan minulle myöhemmin menee mielestäni se ei ole maksut 90 päivä ja jos maksanut kokonaisuudessaan ennen, että 90 päivä maksat mitään etua. Jos et maksa koko summa näiden 90 päivää sitten edun kuin 90 päivää tulee kasaamalla ja maksat sen. Mitä tein allekirjoitettiin varten luottokortin että ei tarjonnut korkoa ostot 15 kuukautta ja ostettu uudet rakentaa tällä tavoin.

toivomme, että tämä auttaa ..
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.