mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

NewEgg Bill Me Later

Reply

Thread Tools
Old 25 augustus 2008, 10:29
Nieuw Lid Fractie

Default NewEgg Bill Me Later

Hey guys,

hows it goin. i cant wait om meer te leren over de computer bouwen en dergelijke van iedereen. Ik ben bezig met mijn eerste bouwen ritus nu. maar dont hebben het volledige bedrag van geld ritus nu. dus ik heb een vraag. Ik wil kopen alles van newegg en ze gebruiken deze bill me later ding. Heeft iemand ooit gebruikt? Het is niet goed in alles? Ik ben ook praat met mijn lening persoon op de bank alleen Incase Ik moet proberen om een kleine persoonlijke lening. maar indien dit wetsvoorstel me later stuff is een goede ik misschien gewoon gebruiken. bedankt voor alle replys.

lancerguy09
Old 25 aug 2008, 14:11
Lid Fractie

Default NewEgg Bill Me Later

Newegg gebruikt bill me later, alsmede een newegg voorkeur account waarvoor geen betalingen voor maximaal 12 maanden mogelijk is. Maar toen ik probeerde aan te melden voor de gewenste account hij geweigerd mij en heb ik ongeveer een week aan de telefoon proberen te achterhalen waarom zo heb ik een groot krediet geschiedenis een geheel. Dus ik gedaald dat idee. Wat de wissel me later gaat mij is het geen betalingen voor 90 dagen en indien zij volledig betaald voor die 90 dagen betaalt u geen rente. Als u niet het volledige bedrag binnen die 90 dagen dan is het belang van die 90 dagen komt te stapelen en je betalen. Wat ik deed was aangemeld voor een creditcard die is aangeboden geen rente over de aankopen voor 15months en gekocht mijn nieuwe bouwen op die manier.

hoop dat dit helpt ..
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Finaliseren Mijn bestelling op Newegg Morgen Making of alle Is Good! PaintbalPunk 79 Algemeen Hardware Chat 2 18 dec 2008 17:44
Newegg Hits Canada !!!!!!!!!!!!!! Bubba Algemeen Hardware Chat 11 7th Oct 2008 19:58
NewEgg: AMD 5400 +, Antec Sonata w / PSU $ 100 Carbon Algemeen Hardware Chat 3 14e sep 2008 09:46
Newegg voorkeur account? Mooseknuckle Off Topic Discussie 3 21 aug 2008 15:51
Newegg aansluitingen op de prijzen op 8800GT. help me vinden voor een goede prijs elders cheesepuff Grafische Kaarten & Monitors 8 11 nov 2007 12:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.