mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

NewEgg Bill Me Later

Reply

Thread Tools
Old 25 august 2008, 10:29
New Member Group

Default NewEgg Bill Me Later

Hei folkens,

hows det skal. i cant wait for å lære mer om datamaskinen bygg og slikt fra alle. Jeg arbeider på mitt første bygge Rite nå. men ikke har hele beløpet Rite nå. så jeg har et spørsmål. Jeg vil kjøpe alt fra newegg og de bruker denne regningen meg senere ting. har noen prøvd den? er det noen bra i det hele tatt? Jeg er også snakker til mine lån person i banken bare incase jeg må prøve å få en liten personlig lån. men hvis denne regningen meg senere ting er godt jeg kan bare bruke den. takk for alle replys.

lancerguy09
Old 25 august 2008, 14:11
Medlem Group

Default NewEgg Bill Me Later

Newegg bruker regningen meg senere, samt en newegg foretrukne konto som ingen utbetalinger på opp til 12 måneder er mulig. Men da jeg prøvde å registrere deg for den foretrukne kontoen den nektet meg og jeg brukte omtrent en uke på telefonen prøver å finne ut hvorfor så jeg har en stor kreditt historie en alle. Så jeg droppet at ideen. Såvidt regningen meg senere går jeg tror det er ingen utbetalinger i 90 dager og hvis betales det full før den 90 dager betaler du ingen interesse. Hvis du ikke betaler hele beløpet innen disse 90 dagene da interessen fra de 90 dagene kommer spuntveggstål og du betaler den. Det jeg gjorde var registrert for et kredittkort som tilbys ingen interesse på kjøp for 15months og kjøpte meg ny bygge den veien.

håper dette hjelper ..
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Fullfører Min Bestill På Newegg Tomorrow Gjør at alle er bra! PaintbalPunk 79 General Hardware Chat 2 18 desember 2008 17:44
Newegg Hits Canada !!!!!!!!!!!!!! Bubba General Hardware Chat 11 7 oktober 2008 19:58
NewEgg: AMD 5400 +, Antec Sonata m / PSU $ 100 Carbon General Hardware Chat 3 14nde sep 2008 09:46
Newegg foretrukket konto? Mooseknuckle Av Emne Diskusjon 3 21 august 2008 15:51
Newegg knekt opp priser på 8800GT. hjelp meg å finne en for god pris andre steder cheesepuff Kabinetter & Skjermer 8 11 nov 2007 12:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.