mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

NewEgg Bill mig senare

Reply

Thread Tools
Old 25 august 2008, 10:29
New Member Group

Default NewEgg Bill mig senare

Hej killar,

hows det händer. I cant wait att lära sig mer om datorns uppbyggnad och sådana från alla. Jag jobbar på min första bygga riten nu. men inte har den fulla belopp riten nu. så jag har en fråga. Jag vill köpa allt från newegg och de använder lagförslaget mig senare sak. har någon någonsin använt det? Är det något bra på allt? Jag pratar med min lån person på banken bara Incase jag måste försöka få en liten personlig lån. men om detta lagförslag mig senare saker är bra kan jag bara använda den. tack för alla replys.

lancerguy09
Old 25 august 2008, 14:11
Ledamot Gruppen

Default NewEgg Bill mig senare

Newegg använder bill. mig senare samt en newegg önskad hänsyn vilken inget stöd för upp till 12 månader är möjlig. Men när jag försökt att registrera sig för önskad står det förnekade mig och jag tillbringade en vecka på telefonen försöker att ta reda på varför jag har en stor betalningsanmärkningar en alla. Så jag släppte den tanken. Såvitt bill. mig senare går jag anser att det är ingen ersättning för 90 dagar och betalas det fulla före 90 dagar betalar du ingen ränta. Om du inte betalar hela beloppet inom dessa 90 dagar sedan intresset från dessa 90 dagar kommer Spont och du betalar den. Vad jag gjorde var registrerat dig för ett kreditkort som erbjuds ingen ränta på inköp för 15months och köpte min nya bygga på det sättet.

hoppas att detta hjälper ..
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Slutbehandling Min beställning på Newegg morgon att se Allt är bra! PaintbalPunk 79 General Hardware Chat 2 18 december 2008 17:44
Newegg Hits Kanada !!!!!!!!!!!!!! Bubba General Hardware Chat 11 7 oktober 2008 19:58
NewEgg: AMD 5400 +, Antec Sonata w / PSU $ 100 Carbon General Hardware Chat 3 14:e sep 2008 09:46
Newegg föredragit konto? Mooseknuckle Off Topic Discussion 3 21 august 2008 15:51
Newegg uttagen upp priserna på 8800GT. Hjälp mig att hitta en till bra pris någon annanstans cheesepuff Grafikkort & Skärmar 8 11 november 2007 12:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.