mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Newegg foretrukne konto?

Reply

Thread Tools
Old 7 august 2008, 15:54
Medlem Gruppen

Default Newegg foretrukne konto?

Jeg har en frygtelig oplevelse forsøger at tilmelde dig den foretrukne konto. Jeg klikker tilmelde dig og indtaste mine oplysninger og jeg får dette svar:

"Et vigtigt budskab om din Newegg.com foretrukne konto Application

Kære Paul

Tak for at handle hos Newegg.com

Vi beklager at måtte meddele Dem, at Deres Newegg.com foretrukne konto ansøgningen ikke kunne godkendes på dette tidspunkt.

Der er flere grunde til, at en ansøgning kan blive afvist. For at øge sandsynligheden for din ansøgning bliver godkendt, skal du sørge for du har indtastet dine oplysninger korrekt i hver af de ønskede felter. Din ansøgning kan ikke behandles med ufuldstændige eller urigtige oplysninger.

Vi opfordrer dig til at prøve igen, hvis du føler, at dette indlæg blev bedt om en fejl. Du vil modtage et fortroligt brev til din faktureringsadresse indenfor 7 dage via US Mail med yderligere oplysninger.

Hvis du har spørgsmål eller problemer, så tøv ikke med at kontakt os.

Den Newegg.com foretrukne konto er udstedt af CITI, Salt Lake City, Utah og er serviceret af I4 Commerce PO Box 5018, Timonium, MD 21.094. "

brevet så siger årsagen er, fordi de ikke kunne matche noget med de oplysninger, jeg har oplyst??? Jeg har kaldt og kaldt og ved med at få overført fra kundeservice til foretrukne konto igen og igen, og ingen kan hjælpe mig.

nogen, der har lignende problemer?

tak
Old 7 august 2008, 20:25
Donor-Gruppen

kunne være, at du ikke har en kreditvurdering, PE er dybest set et kreditkort IIRC, og hvis du ikke har nogen kredit historie, de kan ikke kontrollere det.

Jeg har altid fastholdt den bedste måde at få et svar ud af newegg er at e-maile dem. de er yderst generøse denne måde (har haft flere "gratis ting" / restitution gebyr frafald oplevelser), og der er ikke plads til misforståelser.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old August 20, 2008, 17:35
Donor-Gruppen

Hvad Carbon sagde. Enten har du ingen kredit-historie eller en crappy kredit historie (og jeg mener VIRKELIG crappy, da citbank er udsteder lol, de normalt spørgsmål til alle med en kropstemperatur).

Hvis du ikke har kredit historie, tjek http://clarkhoward.com, Kontrollere, om han er rådgiver for oprettelse af kredit, og hvis ikke prøve at lytte til hans podcasts at finde ud af, hvordan og til at finde ud af, hvordan man ikke skal være dum med det, kontanter, du har. Hvis du har dårlig kredit, vil han fortælle dig, hvordan du LOVLIGT lave det, tager et stykke tid Bro, og du er nødt til at betale din gæld, men det kan gøres.

BEMÆRK at ADMIN og alle andre: Clark Howard er en forbruger rådgiver. Han sælger ingenting, reklamerer han ingenting, han forbruger rådgive er ikke kun gratis, men det er særlig interesse gratis. Jeg ville ønske det kunne gavne dig folk over havet, men jeg ved ikke, hvor meget han siger gælder. Han er et ikon her i Atlanta, Georgia, så meget, at han har været Nationalt syndikerede om radio-og profilerede i Wall Street Journal.

Jeg er sikker på, Dave, du har nogen ærlig som ham i Storbritannien, som hjælper dig (os) lidt skovarbejdere får gennem rod af kreditkortselskaber og store virksomheder med en vis viden og lige fod. Han er virkelig hjælpe os "lille fyre" med nogen forventning om økonomisk gevinst fra os. Jeg er på ingen måde er tilknyttet Clark Howard eller hans hjemmeside. Jeg er en ivrig lytter af hans 15 år eller deromkring og har "mødt" ham en gang på en bog signering. Han ville ikke kende mig, hvis jeg kom op og sparkede ham i røven. Jeg ved dog, at han ville godkende af dit websted, der tilbyder gratis, GOD, hjælp til mennesker, at han gør det samme. Han er faktisk DIT slags fyr.
Old August 21, 2008, 15:51
Donor-Gruppen

Ja, jeg plejede at lytte til ham hele tiden, men han er den eneste virkelig sent nu en eller anden grund.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Afslutning Min bestilling på Newegg Tomorrow Making sikker på, at alle er godt! PaintbalPunk 79 General Hardware Chat 2 18th Dec 2008 17:44
Newegg Hits Canada !!!!!!!!!!!!!! Bubba General Hardware Chat 11 7 oktober 2008 19:58
NewEgg: AMD 5400 +, Antec Sonata w / PSU $ 100 Carbon General Hardware Chat 3 14. sep 2008 09:46
NewEgg Bill Me Senere lancerguy09 Off Topic Discussion 1 25 august 2008 14:11
Foretrukne duft og smag af Linux? LCD Monitor Linux & Alternative OS 1 21. okt 2006 07:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.