![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on kauhea kokemus yrittää kirjautua haluamasi tili. En sitten kirjautumaan ja kirjoittamaan tietoja ja saan tämän vastauksen: "Tärkeä viesti koskien Newegg.com Suositut tilihakemus Dear Paul Thank you for shopping at Newegg.com Pahoittelemme ilmoittaa sinulle, että Newegg.com haluamasi tili hakemusta ei voida hyväksyä tässä vaiheessa. On useita syitä, miksi hakemus voidaan vähentynyt. Parantaa todennäköisyyttä hakemus hyväksytään, ole hyvä ja varmista, että olet syöttänyt tiedot oikein kuhunkin pyydetyt kentät. Hakemus ei voida käsitellä puutteellisia tai virheellisiä tietoja. Kehotamme sinua yrittämään uudelleen, jos koet, että tämä viesti on kehote virhe. Saat luottamuksellisen kirjeen laskutusosoitteeseesi 7 päivän kuluessa kautta USA Kerro lisätietoja. Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi yhteyttä. Newegg.com Preferred tili on antanut CITI, Salt Lake City, Utah ja huoltamista I4 Commerce PL 5018, Timonium, MD 21094. " Kirjeessä sanotaan, syy on, koska he eivät täsmää mitään tietoja, joita olen edellyttäen?? Olen pyytänyt ja pyytää ja pitää saada siirtää asiakaspalvelun haluamasi tili kerta toisensa jälkeen, eikä kukaan voi auttaa minua. kellään samanlaisia ongelmia? kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voi olla että sinulla ei ole luottoluokitusta, PE on pohjimmiltaan luottokortti iirc ja jos sinulla ei ole luottotietoja he eivät voi tarkistaa sitä. Olen aina ollut paras tapa saada vastauksen pois Newegg on lähettää heille sähköpostia. ne ovat erittäin runsaita, että tavalla (on ollut useita "free stuff"-tuen maksun pidättämistä kokemuksia), ja ei ole mitään mahdollisuutta väärinkäsityksiin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mitä Carbon sanoi. Joko sinulla ei ole luottotietoja tai kehno luottotietoja (ja I mean really kehno, koska citbank on liikkeeseenlaskijan lol, ne yleensä antaa kaikille, joilla ruumiinlämpö). Jos sinulla ei ole luottotietoja, tutustu http://clarkhoward.comTarkistaa, jos hän on neuvoa perustamiseen luottoa, ja jos ei yritä kuunnella hänen podcastit selvittää, miten ja selvittää, kuinka olla tyhmä mitä käteistä olet. Jos sinulla on huono luotto, hän kertoo kuinka laillisesti korjata, kestää hetken veli ja joudut maksamaan velkojaan, vaan se voidaan tehdä. HUOM ylläpitäjälle ja kaikki muut: Clark Howard on kuluttajaneuvojan puoleen. Hän myy mitään, hän mainostaa mitään, hän kuluttaja neuvoja ei ole pelkästään ilmainen, mutta se on erityisen kiinnostunut ilmaiseksi. Toivon, että voisi olla hyötyä sinulle ihmiset meren yli, mutta en tiedä, kuinka paljon hän sanoo koskee. Hän on ICON täällä Atlantassa Georgiassa, niin paljon, että hän on Kansallisesti syndikoitu radio-ja profiloitu Wall Street Journal. Olen varma, että Dave, sinulla on joku rehellinen kuin hän Isossa-Britanniassa, joka auttaa sinua (meille) vähän Fellers läpi sotku luottokorttiyhtiöt ja suuryrityksiä, joilla on tietoa ja tasa-arvoisesti. Hän todellakin auttaa meitä "pikku kaverit" ilman odotuksia rahapolitiikan hyötyä meille. En millään tavalla sidoksissa Clark Howard tai hänen verkkosivuilla. Olen innokas kuuntelija hänen 15 vuoden aikana ja on "met" hänet kerran kirjan allekirjoittamisesta. Hän ei tunne minua, jos tulin ylös ja potkaisi häntä perse. Tiedän kuitenkin, että hän hyväksyy sivuston tarjoaa ilmaiseksi, hyvä, auttaa ihmisiä, hän tekee saman. Hän on todella ystävällisistä kaveri. |
|
| |||
| |||
| Joo, kuuntelin häntä koko ajan, mutta hän on vain todella myöhään, nyt jostain syystä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |