mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Newegg voorkeur account?

Reply

Thread Tools
Old 7 augustus 2008, 15:54
Lid Fractie

Ik heb een vreselijke ervaring probeert aan te melden voor de gewenste account. Ik klik op aanmelden en vul mijn gegevens en krijg ik dit antwoord:

"Een belangrijke boodschap over uw Newegg.com Preferred Account aanvragen

Beste Paul

Dank u voor het winkelen bij Newegg.com

Onze spijt moeten wij u mededelen dat uw Newegg.com gewenste account aanvraag niet kon worden goedgekeurd op dit moment.

Er zijn meerdere redenen waarom een aanvraag kan worden geweigerd. Ter verbetering van de kans dat uw aanvraag wordt goedgekeurd, moet u ervoor dat u uw informatie niet juist wordt ingevoerd in elk van de gevraagde velden. De toepassing kan niet worden verwerkt met onvolledige of onjuiste informatie.

Wij raden u aan om het opnieuw te proberen als je het gevoel dat dit bericht werd gevraagd in de fout. U ontvangt een vertrouwelijke brief aan uw factuuradres in 7 dagen via US mail met aanvullende informatie.

Als u vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op.

De Newegg.com gewenste account wordt uitgegeven door CITI, Salt Lake City, Utah en wordt onderhouden door I4 Commerce PO Box 5018, Timonium, MD 21094. "

in de brief staat dan de reden is omdat ze niets konden met de informatie die ik match verstrekt?? Ik heb gebeld en gebeld worden en krijg steeds overgedragen van de klantenservice tot gewenste account keer op keer en niemand kan me helpen.

iemand hebben met soortgelijke problemen?

bedankt
Old 7 augustus 2008, 20:25
Donor Groep

kan zijn dat je geen credit rating, PE is in principe een creditcard IIRC en als je nog geen krediet geschiedenis kunnen zij niet controleren op.

Ik heb steeds de beste manier om een antwoord te krijgen van Newegg te e-mailen. ze zijn buitengewoon genereus op deze manier (hebben meerdere "free stuff" / restitutie vrijstelling van vergoeding ervaringen), en er is geen ruimte voor misverstand.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 augustus 2008, 17:35
Donor Groep

Wat Carbon gezegd. Ofwel heb je geen krediet geschiedenis of een waardeloze krediet geschiedenis (en ik bedoel echt waardeloos, aangezien citbank wordt de uitgever lol, zijn ze meestal te geven aan iemand met een lichaamstemperatuur).

Als u geen krediet geschiedenis, kijk op http://clarkhoward.com, Controleer dan of hij heeft te adviseren voor de vaststelling van krediet, en zo niet proberen om te luisteren naar podcasts zijn om uit te zoeken hoe en om uit te vinden hoe het niet zo stom met wat geld je hebt. Als u slecht krediet hebt, zal hij u vertellen hoe om wettelijk vast te stellen is, duurt het een tijdje bro en je hebt om je schulden te betalen, maar dit kan worden gedaan.

OPMERKING om admin en alle anderen: Clark Howard is een consument adviseur. Hij verkoopt niets, adverteert hij niets, zijn de consument te adviseren is niet alleen gratis, maar het is bijzonder belang zijn gratis. Ik wou dat het kon profiteren je mensen over de zee, maar ik weet niet hoeveel hij zegt dat van toepassing is. Hij is een icoon hier in Atlanta Georgia, zozeer zelfs dat hij nationaal niveau is gesyndiceerde op radio en geprofileerd in de Wall Street Journal.

Ik ben er zeker van Dave, heb je iemand eerlijk als hij in Groot-Brittannië dat u (ons) weinig kerels helpt krijgen via de puinhoop van creditcardmaatschappijen en grote bedrijven met enige kennis en een gelijke behandeling. Hij is echt ons helpen "kleine jongens", zonder enige verwachting van geldelijk gewin van ons. Ik ben op geen enkele wijze geaffilieerd met Clark Howard of zijn website. Ik ben een fervent luisteraar van zijn 15 jaar of zo en hebben 'ontmoet' op hem af en toe een boek te ondertekenen. Hij zou niet weten of ik kwam en trapte hem in zijn kont. I DO echter weten dat hij zou goedkeuren van uw website met gratis, GOED, hulp aan mensen, doet hij hetzelfde. Hij is eigenlijk uw soort man.
Old 21 augustus 2008, 15:51
Donor Groep

Ja, gebruikte ik om te luisteren naar hem de hele tijd maar hij is pas echt op nu te laat om wat voor reden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.