mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Newegg foretrukket konto?

Reply

Thread Tools
Old 7nde Aug 2008, 15:54
Medlem Group

Jeg har en fryktelig opplevelse prøver å registrere den foretrukne kontoen. Jeg klikker du registrerer deg og skriv inn informasjon om meg og jeg får dette svaret:

"En viktig melding angående Newegg.com Anbefalte konto Application

Kjære Paul

Takk for at du handler hos Newegg.com

Vi beklager å måtte informere deg om at din Newegg.com Preferred konto søknaden ikke kunne godkjennes på dette tidspunktet.

Det er flere grunner til at en søknad kan bli avvist. For å forbedre sannsynligheten for at søknaden blir godkjent, må du kontrollere at du har lagt inn informasjonen din riktig i hver av de valgte feltene. Søknaden kan ikke behandles med ufullstendige eller uriktige opplysninger.

Vi oppfordrer deg til å prøve på nytt hvis du mener at denne meldingen ble bedt om feil. Du vil motta et konfidensielt brev til faktureringsadressen innen 7 dager via US Mail med tilleggsinformasjon.

Hvis du har spørsmål eller kommentarer, ikke nøl med å Kontakt oss.

Den Newegg.com Preferred konto er utstedt av Citi, Salt Lake City, Utah og betjenes av I4 Commerce PO Box 5018, Timonium, 21094 MD.

brevet sier da grunnen er fordi de ikke kunne matche noe med informasjonen jeg gitt?? Jeg ringte og ringte og fortsetter å få overført fra kundeservice til foretrukket konto gang på gang, og ingen kan hjelpe meg.

noen har lignende problemer?

takk
Old 7nde Aug 2008, 20:25
Donor Group

kan være at du ikke har noen kredittvurdering, er PE utgangspunktet et kredittkort iirc og hvis du ikke har noen kreditt historie de kan ikke sjekke det.

Jeg har alltid hevdet den beste måten å få et svar ut av newegg er å email dem. de er svært sjenerøse sånn (har hatt flere "gratis stuff" / tilbakebetaling må betale avkall opplevelser), og det er ikke rom for misforståelser.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20th 2008 aug 17:35
Donor Group

Hva Carbon sa. Enten du har ingen kreditt historie eller en crappy kreditt historie (og jeg mener VIRKELIG crappy, siden citbank er utsteder lol, de vanligvis problemet til alle som har en kroppstemperatur).

Hvis du har ingen kreditt historie, sjekk ut http://clarkhoward.com, Sjekk om han har råd til å etablere kreditt, og hvis ikke prøve å lytte til sine podcaster å finne ut hvordan og å finne ut hvordan IKKE å være dum med det penger du har. Hvis du har dårlig kreditt, vil han fortelle deg hvordan du RETTSLIG fikse det, tar en stund bro og du må betale din gjeld, men det kan gjøres.

MERK til admin og alle andre: Clark Howard er en forbruker rådgiver. Han selger INGENTING reklamerer han ingenting, han forbruker råder er ikke bare gratis, men det er spesiell interesse gratis. Jeg skulle ønske det kunne nytte du folk over havet, men jeg vet ikke hvor mye han sier gjelder. Han er et ikon her i Atlanta Georgia, så mye at han har vært nasjonalt syndikert på radio og profilert i Wall Street Journal.

Jeg er sikker Dave, har du noen ærlige liker ham i Storbritannia som hjelper deg (oss) litt gutter får via søl av kredittkortselskaper og stor forretning med litt kunnskap og likeverdighet. Han gjør virkelig hjelpe oss "små gutter" med ingen forventninger til pengepolitikken får fra oss. Jeg er på ingen måte tilknyttet Clark Howard eller hans nettside. Jeg er en ivrig lytter av hans 15 år eller så, og har "møtt" ham en gang på en boksignering. Han ville ikke vite om jeg kom opp og sparket ham i arse. Jeg vet selv at han ville godkjenne din nettside tilbyr gratis, GOOD, hjelp til mennesker, gjør han det samme. Han er egentlig DIN slags fyr.
Old 21. Aug 2008, 15:51
Donor Group

Ja, jeg pleide å høre på ham hele tiden, men han er på bare virkelig sent nå en eller annen grunn.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.