![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag har en hemsk upplevelse försöka logga in för önskat konto. Jag klickar registrera sig och uppge min och jag får det här svaret:
"En viktig signal om din Newegg.com Prioriterade kontoansökan Dear Paul Thank you for shopping at Newegg.com Vi måste tyvärr informera dig om att ditt Newegg.com Preferred konto ansökan inte kunde godkännas vid denna tidpunkt. Det finns flera skäl till varför en ansökan kan avslås. Att öka sannolikheten din ansökan ska godkännas måste du se till att du har angett din information på rätt sätt inom varje av de begärda fälten. Din ansökan kan inte behandlas med ofullständiga eller felaktiga uppgifter. Vi uppmanar dig att försöka igen om du anser att detta meddelande var föranlett av misstag. Du kommer att få ett konfidentiellt brev till din faktureringsadress inom 7 dagar via US Mail med ytterligare information. Om du har några frågor eller funderingar, tveka inte att Kontakta oss. Den Newegg.com Preferred Account utfärdar CITI, Salt Lake City, Utah och service av I4 Commerce PO Box 5018, Timonium, MD 21.094. " skrivelsen säger då skälet är att de inte kunde matcha något med den information jag angett??? Jag ringde och ringde och fortsätta få överföras från kundservice till önskad konto gång på gång och ingen kan hjälpa mig. nån som har liknande problem? tack |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
kan vara att du inte har någon kreditvärdighet, är PE grunden ett kreditkort IIRC och om du inte har några betalningsanmärkningar de kan inte kontrollera den.
Jag har alltid hävdat det bästa sättet att få ett svar från Newegg är att e-posta dem. de är extremt generös detta sätt (har haft flera "free stuff" / återbetalning avgiftsbefrielse erfarenheter), och det finns inget utrymme för missförstånd.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Vad Carbon sa. Antingen har du ingen kredit historia eller en crappy kredit historia (och menar jag verkligen skit, eftersom citbank är emittenten lol, utfärda de oftast för alla med en kroppstemperatur).
Om du inte har några betalningsanmärkningar, kolla http://clarkhoward.com, Kolla om han har råd för att skapa kredit, och om inte försöka lyssna på sina podcasts ta reda på hur och ta reda på hur man inte vara dum med vad kassa du har. Om du har dåliga krediter, kommer han att berätta hur lagligt åtgärda det tar en stund bro och du måste betala dina skulder, men det kan göras. OBS till administration och annat: Clark Howard är en konsumentrådgivare. Han säljer ingenting, annonserar han ingenting, hans konsument råd är inte bara gratis, men det är speciellt räntefritt. Jag önskar att det kunde gynna dig folk över havet, men jag vet inte hur mycket han säger gäller. Han är en ikon här i Atlanta Georgia, så mycket att han har Nationellt syndikerade på radio och profilerade i Wall Street Journal. Jag är säker på Dave, har du någon ärlig gillar honom i Storbritannien som hjälper dig (oss) lite huggare ta sig igenom röran med kreditkortsbolag och storföretagen med viss kunskap och lika villkor. Han gör verkligen hjälpa oss "små gubbar" med några förväntningar om pengar från oss. Jag är inte på något sätt kopplad till Clark Howard eller hans webbplats. Jag är en hängiven lyssnare av hans 15 år eller så och har "träffat" honom en gång vid en boksignering. Han skulle inte känna mig om jag kom fram och sparkade honom i röven. Jag vet dock att han skulle godkänna din webbplats som erbjuder gratis, bra, hjälpa människor, gör han samma. Han är faktiskt din typ av kille. |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, jag brukade lyssna på honom hela tiden men han är den enda verkligt sent nu av någon anledning.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
|