![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, jeg går på ferie i morgen (16. august) i 2 uger, så jeg kan komme tilbage lørdag 30. august sent så sandsynligvis stadig ikke vil være på så enten dog vil sikkert være på den pågældende søndag.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har et godt ![]() Andet varmt?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leaving er mod forum reglerne.
| |||
| |||
| Tak begge, vil jeg Widemouth Bay, Cornwall, Det er sædvanligvis rart, hvis vi skal gå, og jeg vil bringe masser af billeder til at bevise det |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
To ord, blodig våd. Traktor næsten fik stukket. Medbring masser af regn frakker, welly støvler, paraplyer .... du får min pointe. Det har været raining down her stort set konstant i de sidste 1,5 måneder. ![]() At udtagningsrettigheder, jeg er sikker på, at du vil have et godt tidspunkt.
|
| |||
| |||
| Kan du sende os nogle regn serverdude? Vi (her i Atlanta Georgien) er i en alvorlig tørke og kunne bruge nogle af den, som du ikke ønsker. Have det sjovt Thingie. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hell, hver gang jeg rejste gennem Atlanta blev det dampende varm, hvad skete der? Kan du ikke bruge alle de sumpe, du er omgivet af?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Nr. sumpe her lol, bare nice cool sydlige somre. Åh og tak serverguy, det tog et stykke tid at levere, men vi fik 3 inches at levere. Jeg tror, du har sendt flere pakker, og de alle kom her på en gang ............. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Iexplore.exe virus og dens været der for et par uger: (((HELP)) | juicey | Virus, Spyware & Sikkerhed | 29 | 27 april 2009 20:07 |
| Thread Tools | |
| |