![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
No olen menossa lomalle huomenna (16. elo) 2 viikkoa, joten otan saada takaisin Lau 30 elokuu myöhään niin luultavasti vielä ei olla sitten joko kuitenkin luultavasti olla, että sunnuntaina.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
On hyvä
![]() Jossain kuuma?
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jättäminen on vastoin foorumin sääntöjä.
|
|||
|
|||
|
Kiitos molemmille, aion Widemouth Bay, Cornwall, on yleensä mukava, jos lähdemme, ja I'll palauttaa suuren määrän kuvia todistaa sen
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Kaksi sanaa, verinen märkä. Tractor lähes sai kiinni. Tuo runsaasti sadetta takit, kumppari saappaat, sateenvarjot .... saat minun. Se on satanut tänne melko vakioina viimeisen 1,5 kuukautta. ![]() Että kesannointi, olen varma, että sinulla on hauskaa.
|
|
|||
|
|||
|
Voitko lähettää meille sadetta serverdude? Meidän (tässä Atlanta Georgia) on vakava kuivuus ja voisi käyttää joitakin, joka et halua.
Have fun Thingie. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|||
|
|||
|
Hell, joka kerta, kun matkustin kautta Atlanta oli höyryinen kuuma, mitä tapahtui? Ei voi käyttää kaikkia niitä suot olet ympäröimänä?
|
|||
|
|||
|
N: o suot tässä lol, vain mukava jäähtyä Etelä kesät.
Voi ja kiitokset serverguy sen jälkeen kesti jonkin aikaa toimittaa mutta saimme 3 tuumaa tarjota. Luulen lähetitte useita paketteja ja ne kaikki tänne heti ............. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote: