![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik ga op vakantie morgen (16 augustus) voor 2 weken, dus ik kom terug zaterdag 30 augustus laat dus waarschijnlijk nog niet zal worden op dan, maar zal waarschijnlijk op dat op zondag.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Have a good one ![]() Ergens heet?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leaving tegen forum regels.
| |||
| |||
| Bedankt beide, ik ga Widemouth Bay, Cornwall, het is vaak wel leuk als we gaan, en ik zal opnieuw leiden tot tal van foto's om het te bewijzen |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Twee woorden, bloedige nat. Trekker bijna heb geplakt. Breng veel regen jassen, welly laarzen, paraplu's .... je mijn punt. Het is al regent hier bijna constant voor de laatste 1,5 maanden. ![]() Dat terzijde, ik ben er zeker van dat u een geweldige tijd.
|
| |||
| |||
| Kunt u ons wat regen serverdude? Wij (hier in Atlanta Georgië) zich in een ernstige droogte en kan voor sommige van die u niet wilt. Veel plezier Thingie. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hell, elke keer als ik reisde via Atlanta was stomend hete, wat is er gebeurd? Kan je niet gebruik maken van al deze moerassen wordt u omgeven door?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Geen moerassen hier lol, gewoon lekker koel zuidelijke zomers. Oh en bedankt serverguy, het duurde een tijdje te leveren, maar we hebben 3 inch te leveren. Ik denk dat je meerdere pakketten verstuurd en ze hebben hier allemaal in een keer ............. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |