![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jo jag ska på semester i morgon (16 august) för 2 veckor, så jag kommer att komma tillbaka lördag 30 august sent så förmodligen ändå inte kommer att vara på då heller, men kommer förmodligen att vara på på söndag.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha en bra en ![]() Någonstans varmt?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leaving mot forum reglerna.
| |||
| |||
| Tack båda, jag ska Widemouth Bay, Cornwall, Det är oftast trevligt när vi går, och jag ska sätta tillbaka massor av bilder att visa det |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Två ord, blodiga blöt. Traktor nästan fastnade. Ta rikligt med regn rockar, STÖVEL stövlar, paraplyer .... du min poäng. Det har regnat här nere ganska konstant under de senaste 1,5 månaderna. ![]() Bortsett jag är säker på att du kommer att ha en fantastisk tid.
|
| |||
| |||
| Kan du skicka oss lite regn serverdude? Vi (här i Atlanta Georgia) är en svår torka och kan använda en del av det som du inte vill. Ha kul Thingie. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Fan, varje gång jag reste genom Atlanta var det ÅNGANDE varm, vad hände? Kan inte du använder alla dessa kärr du omges av?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Nr träsk här lol, just nice cool Södra somrar. Oh och tack serverguy, det tog ett tag att leverera, men vi fick 3 inches att leverera. Jag antar att du har skickat flera paket och alla kom hit på en gång ............. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Iexplore.exe virus och dess varit där för några veckor: (((HJÄLP)) | juicey | Virus, spionprogram och säkerhet | 29 | 27 april 2009 20:07 |
| Thread Tools | |
| |