![]() |
|
| |||
| |||
| Forum regler siger at forblive på emnet, så jeg er i dybe problemer med denne her! ![]() Bare spekulerede på, om nogen havde nogen citater, at de havde fundet dyb nok til at dele? Her er et par til bolden op: (Fra The Simpsons Movie) Homer Simpson, greb en bibel, og febrilsk viftede sine sider: "Denne bog! Det har ingen svar!" Christopher Hitchens "Hvad kan gøres gældende uden beviser kan også være afskediget uden beviser." Hvad er dine favo (u) ritualer?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv en brækket ur er ret to gange om dagen
| |||
| |||
| Citat:
Langt mere end et ur, der er lidt hurtigt eller langsomt!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| "Den tidlige ormen får fuglen." - Merrie Melodies
|
| |||
| |||
| "så vidt jeg ved, min computer har haft nogen påvises virus" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "Det er bedre at brænde ud, end at blegne" Kurgen, Highlander. "Det er ikke tragisk at dø, gør, hvad du elsker" Bodie, Point Break. Awesome linjer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg troede, Kurt Cobain sagde den brænde ud eller forsvinde citerer, eller gjorde han bare gøre det 'berømte' lol
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Neil Young skrev My My, Hey Hey der havde Det er bedre at brænde ud, end at blegne linje i det længe før Kurt Kobain begyndte at bruge det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| (ukendt) i en verden uden mure og hegn, der har brug vinduer og porte
| |||
| |||
| Jeg var ikke født med nok midterste fingre. ![]() Marilyn Manson. |