![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Forum säännöt sanoa pysyä aiheessa, joten olen erittäin ongelmia tämän! ![]() Just miettinyt onko joku ollut lainauksia, että he olivat löytäneet syvästi tarpeeksi jakaa? Tässä on pari aloittaa lähtölaskennan: (From The Simpsons Movie) Homer Simpson, puristi Raamattu, ja kuumeisesti Fanning sen sivuja: "Tämä kirja! Se ei ole vastauksia!" Christopher Hitchens "Mitä on väittänyt ilman todisteita voi erottaa ilman todisteita." Mitkä ovat sinun Favo (u) rituaaleihin?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jopa broken Kello on oikeus kahdesti päivässä
| |||
| |||
| Quote:
Paljon enemmän kuin kello, joka on hieman nopea tai hidas!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| "Jo mato pääsee linnun." - Merrie Melodies
|
| |||
| |||
| "Sikäli kuin tiedän, minun tietokone ei ole ollut havaittavissa viruksia" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "On parempi palaa loppuun kuin hävitä pois" Kurgen, Highlander. "Se ei ole traagista kuolemaa tekemässä mitä rakastat" Bodie, Point Break. Awesome riviä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luulin Kurt Cobain sanoi sammua tai kuihtuu lainata, tai hän vain tehdä se kuuluisa "lol
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Neil Young kirjoitti My My, Hey Hey, joka oli On parempi palaa loppuun kuin hävitä pois linja siinä kauan ennen kuin Kurt Kobain alkanut käyttää sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| (tuntematon) on maailma ilman muurien ja aitojen joka tarvitsee ikkunat ja ovet
| |||
| |||
| En ole syntynyt tarpeeksi keskellä sormilla. ![]() Marilyn Manson. |