![]() |
|
| |||
| |||
| Forum regels zeggen te blijven bij het onderwerp, dus ik ben in diepe problemen met deze! ![]() Vroeg me af of iemand gehad citaten die ze hadden gevonden diepgaand genoeg om te delen? Hier zijn een paar van de bal aan het rollen te starten: (Uit The Simpsons Movie) Homer Simpson, klemde een bijbel, en koortsachtig Fanning de pagina's: "Dit boek! Het heeft geen antwoorden!" Christopher Hitchens "Wat kan worden gesteld zonder bewijs kan ook worden verworpen zonder bewijs." Wat zijn je favo (u) riten?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zelfs een kapotte klok twee keer per dag
| |||
| |||
| Citaat:
Veel meer dan een klok die iets snel of traag!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| "De vroege worm krijgt de vogel." - Merrie Melodies
|
| |||
| |||
| "Voor zover ik weet, mijn computer heeft geen detecteerbare virussen had" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "Het is beter om uit te branden dan te fade away" Kurgen, Highlander. "Het is niet tragisch om te sterven doen wat je liefde" Bodie, Point Break. Awesome lijnen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik dacht dat Kurt Cobain zei de burn-out of verdwijnen offerte, of heeft hij gewoon maken het 'beroemde' lol
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Neil Young schreef My My, Hey Hey, die had Het is beter om uit te branden dan te vervagen regel in het lang voordat Kurt Kobain begon te gebruiken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| (onbekend) in een wereld zonder muren en hekken die behoefte ramen en poorten
| |||
| |||
| Ik was niet geboren met genoeg middelste vingers. ![]() Marilyn Manson. |