![]() |
|
| |||
| |||
| Forum regler si å bli værende på emnet, så jeg er i dype problemer med dette! ![]() Bare lurte på om noen hadde noen anføres at de hadde funnet dype nok til å dele? Her er et par å starte ballen rulle: (Fra The Simpsons Movie) Homer Simpson, grep en bibel, og febrilsk lufte sine sider: "Denne boken! Det har ingen svar!" Christopher Hitchens "Hva kan hevdes uten bevis kan også sies opp uten bevis." Hva er dine favo (u) skikker?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv en ødelagt klokke er riktig to ganger om dagen
| |||
| |||
| Sitat:
Langt mer enn en klokke som er litt rask eller treg!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| "De tidlige ormen får fuglen." - Merrie Melodies
|
| |||
| |||
| "så vidt jeg vet, datamaskinen min har ikke hatt noen undetectable virus" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "Det er bedre å brenne ut enn å visne bort" Kurgen, Highlander. "Det er ikke tragisk å dø doing what you love" Bodie, Point Break. Awesome linjer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tenkte Kurt Cobain sa brenne ut eller visne bort tilbud, eller gjorde han bare gjøre det 'berømte' lol
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Neil Young skrev My My, Hey Hey som hadde Det er bedre å brenne ut enn å visne bort linje i det lang tid før Kurt Kobain begynte å bruke den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| (ukjent) i en verden uten murer og gjerder som trenger vinduer og porter
| |||
| |||
| Jeg var ikke født med nok midterste fingrene. ![]() Marilyn Manson. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Følg med fra emnet i windows OS's | Axegrinder | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 14 februar 2008 15:10 |
| Thread Tools | |
| |