![]() |
|
| |||
| |||
| Forum regler säger att stanna kvar på ämnet, så jag stora problem med den här! ![]() Bara undrade om någon hade några bud som de hade funnit djup nog att dela? Här är ett par för att starta bollen i rullning: (From The Simpsons Movie) Homer Simpson, avlastning en bibel, och febrilt fläktade dess sidor: "Den här boken! Den har inget svar!" Christopher Hitchens "Vad kan göras gällande utan bevis kan också avslås utan bevis." Vilka är dina favo (u) riter?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Även en trasig klocka har rätt två gånger om dagen
| |||
| |||
| Citat:
Långt mer än en klocka som är lite snabb eller långsam!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| "Den tidiga masken blir fågeln." - Merrie Melodies
|
| |||
| |||
| "såvitt jag vet, min dator har haft någon omöjlig att upptäcka virus" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "Det är bättre att bränna ut än att tyna bort" Kurgen, Highlander. "Det är inte tragiskt att dö gör vad du älskar" Bodie, Point Break. Awesome linjer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag trodde Kurt Cobain sa att bränna ut eller blekna bort offert, eller gjorde han bara göra det berömda "lol
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Neil Young skrev My My, Hey Hey som hade Det är bättre att bränna ut än att tyna bort raden i det långt innan Kurt Kobain börjat använda det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| (Okänt) i en värld utan murar och staket som behöver fönster och grindar
| |||
| |||
| Jag föddes inte med tillräckligt med långfingret. ![]() Marilyn Manson. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Följer på det ämne i Windows OS: s | Axegrinder | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 14 februari 2008 15:10 |
| Thread Tools | |
| |