![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hiya Guys,
Am efter nogle hjælpe eller synspunkter eller endda inde viden. Jeg har arbejdet i IT for ca 5 år nu i støtte, jeg har også en universitetsgrad i Computer Science. Nu har jeg kommet til at deltage i min karriere, hvor jeg ønsker at lære færdigheder, så jeg kan gå til et område, hvor der faktisk er job at betale godt; dette er kommet på grund af min kone, der har en baby og købe et hus. Enhver hjælp ville være dejligt. Jeg tænker på at gøre et kursus eller deltid undersøgelse. Jeg hører Computer Security er et stort marked at komme ind, men det er meget hårdt, som de kræver specfic erfaring. |
|
|
|||
|
|||
|
Du er sandsynligvis ikke vil gerne min kommentar, og den sædvanlige asshats at hunden mig, vil give mig helvede men ..............
Hvis du vil højere job, IE. forvaltning, de kræver et godt arbejdsmiljø brug af sproget (i dit tilfælde tror jeg, at ville være engelsk), som du bruger til at kommunikere i. Jeg er virkelig ikke forsøger at være en pik eller grammatik nazistiske, jeg er bare fortæller dig hvad de kan forvente. F.eks .......... Dette site har stavekontrol, men du har ignoreret det i nogle få tilfælde. Til mig, der viser en mangel på opmærksomhed på detaljer. Hvis du har sendt mig en genoptage lide hvad du har skrevet her, jeg ville sige det i den lille runde fil (trashcan), og gå videre til et andet, især hvis det var for en computer job. Jeg mener bare forbandet Bro, denne hjemmeside understreger alle dine stavefejl med rødt. Du kan ikke se dem? (og måske ikke alle jeg ser et ord stavet forkert i min sidste sætning, og det er ikke understreget). Godt job der ikke er til analfabeter. Jeg ved det lyder barsk, men du bad .......... Måske i tekstning og sådan er der ingen, der giver en fed rotte's ass om grammatik, men i erhvervslivet folk gør. Jeg gætter folk tal, at hvis du ikke kan master grundlæggende engelsk, hvilket formentlig er dit modersmål, så hvordan kan du udnytte højere begreber? Især når der er lidt rød underliny ting at vise dig dine fejl. Det viser bare en manglende bekymring. Forstår du nu? Jeg er virkelig ikke forsøger at være en pik, blot forsøger at hjælpe en bror ud ............ Jeg er sikker på, at nogle af de 15 år gamle genier denne post her vil tvist mig, men .............. |
|
|
|||
|
|||
|
Tak, fordi du kommentarer, der intet har at gøre med mit spørgsmål overhovedet.
Jeg er sikker på, at dette er et IT / Computer forum ikke en F ****** engelske grammatik en allenfals igen tak for dine kommentarer og skruning tråden op. Jeg kan se din grammatik er ikke stor enten! Du kender siger at kaste sten og glas huse. Jeg vil vente til du svar Dick åh undskyld jeg glemte din prøver ikke at være en, men du er en! Nr. offensiv træffes af den måde |
|
|
|||
|
|||
|
Godmorgen.
Hvilken form for støtte gør du nu? I modsætning til prevous post, du ikke altid skal være i Management. Du kan prøve at være en IT-konsulent. Der er mange veje til en højere løn, uden at være til støtte og ikke i forvaltning |
|
|
|||
|
|||
|
2nd/3rd Line Support
Windows XP / Office Mest Trading Programmer / Bloomberg / Reuters / Seks Trader Hvordan vil jeg komme ind i IT-konsulent? Er der sonme slags kursus? |
|
|
|||
|
|||
|
Der er mange kurser og afhænger af, hvad slags IT Konsulent du vil være. Hvis du var rigtig god til at en software, du kan være en konsulent, etablering og installerer den.
Har du nogensinde tænkt på at gå i projektarbejde? For eksempel at oprette domæner, bygge og konfigurere servere, installere og administrere servere. Hvis du ønskede at gøre dette, kan du gøre CCNA (netværksfærdigheder) eller Prince. Men de kan være dyrt. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg havde tænkt på at gøre CCNA et par måneder tilbage, men løbet var allerede begyndt.
Aldrig hørt om Prince, men kan se på det. Jeg ønskede at komme ind i IT sikkerhed am retsmødet det er et godt område at komme ind, men også meget hårdt. Hvad gør du, hvis du har ikke noget imod mig spørge? |
|
|
|||
|
|||
|
CCNA er godt.:)
Jeg tror, det kaldes Prince 2. Men kan koste 2k-3k I'm on Service desk support. Men jeg har Cisco CCNA. Jeg eventualy ønsker at gå ind på Biometrics. |
|
|
|||
|
|||
|
wow det er dyrt
Biometrics lyder interessant |
|
|
|||
|
|||
|
Det hele afhænger af, hvad du føler dig ret gør.
Tag et kig på jobserver eller cvjobs, se på it-job og se, hvad der er derude. Du kan se, hvor langt arbejdet er værd, og hvad der er nødvendigt. |