vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Lausunto tai Expert Näkymät Ura Siirrä

Reply

Thread Tools
Old 19 maaliskuu 2009, 09:38
Jäsen

Default Lausunto tai Expert Näkymät Ura Siirrä

Hei Kundit,

Am jälkeen apua tai mielipiteitä tai jopa sisäpiirin tietoa. Olen työskennellyt IT noin 5 vuoden ajan tukeva Minulla on myös jonkin verran tietotekniikassa.

Nyt olen tullut, että osa urani jos haluan oppia taitoja niin voin joutua alue, jossa on todella työpaikkoja, jotka maksavat hyvin, ja tämä on tullut noin vuoksi vaimoni ottaa lasta ja ostaa talon.

Kaikki apu olisi hienoa.

Ajattelen tekee kurssin tai osa-opiskelua.

Olen kuullut Tietoturvallisuustuotteet on suuri markkina päästä, mutta on erittäin vaikea, koska ne edellyttävät specfic experiance.
Old 19 maaliskuu 2009, 19:15
Rahoittajien ryhmän

Olet luultavasti aio minun kommentoida ja tavanomaisia asshats että koira minulle antaa minulle helvetti mutta ..............

Jos haluat korkeamman maksaa työpaikkoja, IE: ssä. hallinta, he vaativat hyvää käytöstä kielen (teidän tapauksessa uskon, että sillä olisi Englanti), että käytät kommunikoida tuumaa Olen todella ei yritä olla munaa tai kielioppi natsi Olen vain kerron mitä odottaa. Esimerkiksi ..........

Tämä sivusto on oikeinkirjoituksen tarkistus, mutta te sivuuttaa sitä muutamissa tapauksissa. ME, joka osoittaa puute huomiota yksityiskohtiin. Jos lähetti minulle jatkaa kuin mitä kirjoitit täällä, haluaisin esittää se pieni pyöreä tiedosto (trashcan), ja siirtyä toiseen, varsinkin jos se oli tietokoneella työtä. Tarkoitan vain hemmetin veli, tämän sivuston korostaa kaikki kirjoitusvirheet punaisella. Et näe niitä? (no ehkä ei kaikkia Näen sana kirjoitettu väärin viimeinen virke ja se ei ole alleviivattu). No maksajavirastojen työpaikat eivät ole lukutaidottomia. Tiedän, että tämä kuulostaa julmalta, mutta te kysyitte ..........

Ehkä tekstitystä ja sellainen, ettei kukaan antaa rasvaa rotta n ass noin kielioppi, mutta liike-elämässä ihmiset tekevät. Oletan, folks kuva, että jos et voi päällikön perusasetuksen Englanti, joka oletettavasti on äidinkielesi, niin miten te voitte tarttua korkeampi käsitteitä? Varsinkin kun on vähän punaista underliny asiat näyttämään sinulle virheitä. Se vain osoittaa, että ei ole huolta. Ymmärrätkö nyt? En todellakaan ole yrittää olla munaa, vain yrittää auttaa veljensä pois ............ Olen varma, että jotkut 15-vuotias neroa että post täällä riita minua, mutta ..............
Old 20 maaliskuu 2009, 02:39
Jäsen

Kiitos teille kommenteista, joita ei ole mitään tekemistä kysymykseeni mitenkään.

Olen varma, että tämä on IT / Computer foorumi ei F ****** Englanti kielioppi yksi joka tapauksessa jälleen kiitos kommentteja ja ruuvaamalla lanka ylös.

Voin nähdä kielioppi ei ole suuri joko! Tiedät sanomalla kivien heittäminen ja lasin taloa.

Minä odotan sinua vastaus Dick oh pahoillani olen unohtanut ei yritä olla yksi mutta olet!

Ei pahalla, joita tapa
Old 20 maaliskuu 2009, 02:54
Rahoittajien ryhmän

Hyvää huomenta.

Minkälaista tukea teet nyt?
Toisin kuin prevous postitse, et aina on oltava Management.
Voisit yrittää olla IT-konsultti. On olemassa monia reittejä korkeampi palkka, ilman tukea eikä hallinto -
Old 20 maaliskuu 2009, 04:32
Jäsen

2nd/3rd Line Support

Windows XP / Office
Useimmat Trading Ohjelmat / Bloomberg / Reuters / Kuusi Trader

Miten saan osaksi IT-konsultti? Onko sonme luontoissuorituksina tietenkin?
Old 20 maaliskuu 2009, 04:39
Rahoittajien ryhmän

On olemassa monia kursseja ja riippuu millaisia IT-konsultti haluatte. Jos todella hyvä yksi ohjelmisto, voit olla konsultti, perustamista ja sen asentamista.

Oletko koskaan ajatellut mennä projektityöhön? Esimerkiksi luomalla aloilla, rakennus-ja säätämällä palvelinten asentaminen ja hallinta palvelimia.
Jos haluat tehdä tämän, voit tehdä CCNA (Networking taitoja) tai Prince. Kuitenkin ne voivat tulla kalliiksi.
Old 20 maaliskuu 2009, 07:21
Jäsen

Ajattelin tehdä CCNA muutama kuukausi sitten, mutta tietenkin oli jo alkanut.

Koskaan kuullut Prince mutta voi vaikuttaa siihen.

Halusin päästä IT turvallisuuden am kuulo on hyvä alue päästä, mutta myös erittäin kova.

Mitä teet, jos sinua ei haittaa minua pyytää?
Old 20 maaliskuu 2009, 07:32
Rahoittajien ryhmän

CCNA on hyvä.:)
Mielestäni se on nimeltään Prince 2. Mutta voi maksaa 2k-3k

Olen Service Desk tuki. Mutta minulla on Cisco CCNA.
I eventualy halua mennä sisään Biometriikka.
Old 20 maaliskuu 2009, 08:39
Jäsen

wow, että on kallista

Biometriikka kuulostaa mielenkiintoinen
Old 20 maaliskuu 2009, 08:41
Rahoittajien ryhmän

Kaikki riippuu siitä, mitä tunnet oikein tekee.
Tutustu ja jobserver tai cvjobs, katso IT työpaikkoja ja katsoa, mikä on siellä. Näet, kuinka paljon työtä on syytä ja mikä on tarpeen.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mummo on asiantuntijoina asiantuntija! Marcy49 Rautatavaran Chat 6 20. lokakuu 2008 10:54
Miten folks LEARN kaikki tämä paska / Ura neuvoo ..... Bubba Rautatavaran Chat 3 23rd Aug 2008 21:44
Haluaisin jotkut asiantuntijalausuntoja. KIITOKSET! AMD4LIFE Rautatavaran Chat 6 31. Joulukuu 2007 04:11
Kaikki näkemykset Acer 961 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 17 9th Aug 2007 01:51
Mahdolliset please 961 Digital Imaging & Tulostimet 5 30th Jun 2007 14:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.