![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Jongens, Ben na enige hulp of standpunten of zelfs in kennis. Ik heb gewerkt in de IT voor ongeveer 5 jaar nu in Support Ik heb ook een graad in Computer Science. Nu heb ik naar dat deel in mijn carrière waar ik wil om te leren van vaardigheden, zodat ik kan gaan in een gebied waar er eigenlijk banen dat de beloning goed, dit is ontstaan als gevolg van mijn vrouw met een baby en het kopen van een huis. Alle hulp zou geweldig zijn. Ik denk aan doen een cursus of een part-time studie. Ik hoor Computer Security is een grote markt te krijgen, maar het erg moeilijk, omdat zij vereisen van specifieke ervaring. |
|
| |||
| |||
| U bent waarschijnlijk niet gaan zoals mijn commentaar en de gebruikelijke asshats die hond mij zal geven mij de hel maar .............. Als u wilt dat hoger betaalde banen, IE. beheer, zij vragen om een goede werkrelatie gebruik van de taal (in uw geval denk ik dat zou het Engels) dat u gebruikt om te communiceren inch Ik ben echt niet proberen om een lul of de grammatica nazi's, ik ben gewoon je te vertellen wat te verwachten. Bijvoorbeeld .......... Deze site heeft spellingcontrole, maar u niet in een paar gevallen. Naar mijn mening getuigt van een gebrek aan aandacht voor detail. Als je me een CV graag wat u getypt hier, ik zou hem in de kleine ronde bestand (prullenbak), en ga naar de andere, vooral als het ware voor een computer baan. Ik bedoel gewoon damn bro, onderstreept deze site al uw spelfouten in het rood. U kunt niet zien? (en misschien niet alles wat ik zie een woord verkeerd gespeld in mijn laatste zin en het is niet onderstreept). Goed betaalde banen zijn niet voor de analfabeten. Ik weet dat dit klinkt hard, maar je vraagt .......... Misschien in texting en dergelijke, niemand geeft een vette rat's ass over grammatica, maar ook in de zakelijke wereld mensen doen. Ik denk dat mensen cijfer dat als je niet kan beheersen fundamentele Engels, die vermoedelijk is uw moedertaal, dan kun je begrijpen hoe hoger concepten? Vooral wanneer er kleine rode underliny dingen te tonen die u van uw fouten. Dat toont een gebrek aan zorg. Begrijp je het nu? Ik ben echt niet proberen om een lul, net proberen te helpen een broer uit ............ Ik ben er zeker van dat sommige van de 15 jaar oude genieën die post hier zal geschil me, maar .............. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor je opmerkingen die niets te maken hebben met mijn vraag dan ook. Ik ben er zeker van dat dit is een IT / Computer forum niet een F ****** Engels grammatica een toch weer bedankt voor uw opmerkingen en schroeven de draad op. Ik kan je grammatica is niet super! U kent het gezegde gooien van stenen en glazen huizen. Ik zal wachten op je antwoord van de heer Dick oh sorry ik vergat je niet probeert te zijn, maar u bent een! Geen overtreding van de manier |
|
| |||
| |||
| Goedemorgen. Wat voor soort ondersteuning doe je nu? In tegenstelling tot de prevous post, hoeft u niet altijd te worden in Management. Je zou kunnen proberen om een IT-consultant. Er zijn vele wegen naar een hoger loon, zonder in ondersteuning en niet in beheer |
|
| |||
| |||
| 2nd/3rd Line Support Windows XP / Office Meest Trading Toepassingen / Bloomberg / Reuters / Six Trader Hoe zou ik in de IT-Consultant? Is er sonme soort cursus? |
|
| |||
| |||
| Er zijn veel vakken en is afhankelijk wat voor soort IT Consultant u wilt worden. Als u echt goed in een-software, u kan een adviseur, het opzetten en installeren. Heb je ooit nagedacht over te gaan op project werken? Bijvoorbeeld, het maken van terreinen, gebouwen en het configureren van de servers, de installatie en het beheer van de servers. Als je wilde dit te doen, je kon doen CCNA (Networking vaardigheden) of Prince. Maar ze kunnen worden kostbaar. |
|
| |||
| |||
| Ik dacht aan doen CCNA een paar maanden terug, maar de cursus al begonnen. Nooit gehoord van Prince, maar misschien kijken naar dat. Ik wilde je in IT-Veiligheidsraad ben gehoord is het een goed gebied te krijgen maar ook heel moeilijk. Wat doe je, als je het niet erg vindt mij te vragen? |
|
| |||
| |||
| CCNA is goed.:) Ik denk dat het heet Prince 2. Maar kan kosten 2k-3k Ik ben op Service desk ondersteuning. Maar ik heb wel Cisco CCNA. Ik eventualy wilt gaan in op biometrie. |
|
| |||
| |||
| wow dat is duur Biometrie klinkt interessant |
|
| |||
| |||
| Het hangt allemaal af van wat je voelt recht doet. Neem een kijkje op jobserver of cvjobs, kijk op de IT-banen en kijken wat er daar buiten. U kunt zien hoeveel de baan is de moeite waard is en wat nodig is. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Oma moet deskundig advies van een expert! | Marcy49 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 20 okt 2008 10:54 |
| Hoe heb je mensen LEARN al deze onzin / Carrière adviseren ..... | Bubba | Algemeen Hardware Chat | 3 | 23 aug 2008 21:44 |
| Zou graag wat adviezen van deskundigen. THANKS! | AMD4LIFE | Algemeen Hardware Chat | 6 | 31 dec 2007 04:11 |
| De standpunten over Acer | 961 | Laptops, Mobiles & PDA's | 17 | 9 Aug 2007 01:51 |
| De standpunten aub | 961 | Digital Imaging & Printers | 5 | 30 jun 2007 14:31 |
| Thread Tools | |
| |