mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Opinion eller Expert Visningar Career Flytt

Reply

Thread Tools
Old 19nde 2009 Mar, 09:38
Medlem Group

Default Opinion eller Expert Visningar Career Flytt

Hiya Fyrene,

Am etter noen hjelpe eller synspunkter eller innsiden kunnskap. Jeg har jobbet i IT for ca 5 år nå i Support Jeg har også en grad i informatikk.

Nå har jeg kommet til at en del i min karriere hvor jeg ønsker å lære ferdigheter, slik at jeg kan gå inn i et område hvor det faktisk finnes jobber som betaler godt, og dette har kommet om på grunn av min kone som har en baby og kjøpe hus.

Eventuelle hjelpe ville være fint.

Jeg tenker på å gjøre et kurs eller deltid studien.

Jeg hører Datasikkerhet er et stort marked å komme inn, men det veldig vanskelig fordi de krever specfic experiance.
Old 19nde 2009 Mar, 19:15
Donor Group

Du er sannsynligvis ikke kommer til å like min kommentar og vanlig asshats at hunden meg gir meg faen men ..............

Hvis du ønsker høyere betalende jobber, IE. ledelse, de krever en god bruk av språket (i ditt tilfelle tror jeg at vil være på engelsk) som du bruker til å kommunisere i. Jeg er virkelig ikke prøver å være en pikk eller grammatikken Nazi, jeg bare forteller deg hva du kan forvente. For eksempel ..........

Dette nettstedet har stavekontroll, men du ignorerte det i noen tilfeller. For meg som viser en manglende oppmerksomhet på detaljer. Hvis du har sendt meg en gjenoppta liker det du skriver her, vil jeg sette det i litt runde fil (søppelbøtte), og gå til et annet, særlig hvis det var for en datamaskin jobb. Jeg mener bare faen bro, dette nettstedet understreker alle feilstavelser i rødt. Du kan ikke se dem? (vel kanskje ikke alle jeg ser et ord staves feil i mitt siste setning, og det ikke er understreket). Godt betalende jobber ikke for analfabeter. Jeg vet dette høres tøffe, men du spurte ..........

Kanskje i texting og slikt, ingen gir en feit rat's ass om grammatikk, men i næringslivet folks gjøre. Jeg tror folks figuren at hvis du ikke behersker grunnleggende engelsk, som antagelig er morsmålet ditt, og hvordan kan du forstå høyere konsepter? Spesielt når det er litt rød underliny ting å vise deg din feil. Det bare viser en mangel på interesse. Forstår du nå? Jeg er virkelig ikke prøver å være en pikk, bare prøver å hjelpe en bror ut ............ Jeg er sikker på at noen av de 15 år gamle genier innlegget her vil tvisten meg, men ..............
Old 20nde 2009 Mar, 02:39
Medlem Group

Takk for at du kommentarer som har ingenting å gjøre med mitt spørsmål overhodet.

Jeg er sikker på at dette er en IT / Computer forum ikke en F ****** engelsk grammatikk en anyhow igjen takk for dine kommentarer og screwing tråden opp.

Jeg kan se din grammatikk er ikke stor heller! Du vet at å kaste stein og glass hus.

Jeg vil vente til du svarer Mr Dick oh beklager jeg glemt ikke prøver å være en men du er en!

Ingen angrep tatt av veien
Old 20nde 2009 Mar, 02:54
Donor Group

God morgen.

Hva slags støtte gjør du nå?
I motsetning til prevous post, trenger du ikke alltid må være i Management.
Du kunne prøve å være en IT-konsulent. Det er mange veier til høyere lønn, uten å være til støtte og ikke i ledelsen
Old 20nde 2009 Mar, 04:32
Medlem Group

2nd/3rd Line Support

Windows XP / Office
Mest Trading Programmer / Bloomberg / Reuters / Six Trader

Hvordan skulle jeg komme inn i IT-konsulent? Er det sonme type kurs?
Old 20nde 2009 Mar, 04:39
Donor Group

Det er mange kurs og er avhengig av hva slags IT-konsulent du vil være. Hvis du var virkelig god til en programvare, du kan bli en konsulent, sette opp og installerer den.

Har du noen gang tenkt på å gå inn i arbeidet? For eksempel opprette domener, bygg og konfigurere servere, installasjon og administrasjon av tjenere.
Dersom du ønsket å gjøre dette, kan du gjøre CCNA (Nettverk ferdigheter) eller Prince. Men de kan være kostbare.
Old 20nde 2009 Mar, 07:21
Medlem Group

Jeg tenkte på å gjøre CCNA noen måneder tilbake, men selvfølgelig hadde begynt.

Aldri hørt om Prince men kanskje se på det.

Jeg ønsket å komme inn i IT Securtiy am hørselen det er et godt område å komme inn, men også veldig vanskelig.

Hva gjør du, hvis du ikke sinn meg spørre?
Old 20nde 2009 Mar, 07:32
Donor Group

CCNA er bra.:)
Jeg tror det heter Prince 2. Men kan koste 2k-3k

Jeg er på service desk support. Men jeg har Cisco CCNA.
Jeg eventualy vil gå inn for å Biometrics.
Old 20nde 2009 Mar, 08:39
Medlem Group

wow det er dyrt

Biometrics høres interessant
Old 20nde 2009 Mar, 08:41
Donor Group

Det hele avhenger av hva du føler høyre gjør.
Ta en titt på jobserver eller cvjobs, ser på IT-jobber, og ser hva som er der ute. Du kan se hvor mye jobb er verdt, og hva som er nødvendig.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.