mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Opinion eller Expert Visningar Career Flytt

Reply

Thread Tools
Old 19nde 2009 Mar, 09:38
Medlem Group

Default Opinion eller Expert Visningar Career Flytt

Hiya Fyrene,

Am etter noen hjelpe eller synspunkter eller innsiden kunnskap. Jeg har jobbet i IT for ca 5 år nå i Support Jeg har også en grad i informatikk.

Nå har jeg kommet til at en del i min karriere hvor jeg ønsker å lære ferdigheter, slik at jeg kan gå inn i et område hvor det faktisk finnes jobber som betaler godt, og dette har kommet om på grunn av min kone som har en baby og kjøpe hus.

Eventuelle hjelpe ville være fint.

Jeg tenker på å gjøre et kurs eller deltid studien.

Jeg hører Datasikkerhet er et stort marked å komme inn, men det veldig vanskelig fordi de krever specfic experiance.
Old 19nde 2009 Mar, 19:15
Donor Group

Du er sannsynligvis ikke kommer til å like min kommentar og vanlig asshats at hunden meg gir meg faen men ..............

Hvis du ønsker høyere betalende jobber, IE. ledelse, de krever en god bruk av språket (i ditt tilfelle tror jeg at vil være på engelsk) som du bruker til å kommunisere i. Jeg er virkelig ikke prøver å være en pikk eller grammatikken Nazi, jeg bare forteller deg hva du kan forvente. For eksempel ..........

Dette nettstedet har stavekontroll, men du ignorerte det i noen tilfeller. For meg som viser en manglende oppmerksomhet på detaljer. Hvis du har sendt meg en gjenoppta liker det du skriver her, vil jeg sette det i litt runde fil (søppelbøtte), og gå til et annet, særlig hvis det var for en datamaskin jobb. Jeg mener bare faen bro, dette nettstedet understreker alle feilstavelser i rødt. Du kan ikke se dem? (vel kanskje ikke alle jeg ser et ord staves feil i mitt siste setning, og det ikke er understreket). Godt betalende jobber ikke for analfabeter. Jeg vet dette høres tøffe, men du spurte ..........