mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Orange - Ikke længere opladningen en præmie for teknisk support helpline

Reply

Thread Tools
Old 25 marts 2009, 14:03
Medlem Gruppen

Default Orange - Ikke længere opladningen en præmie for teknisk support helpline

Gode nyheder. Vi har lyttet til din feedback og vil ikke længere være opladningen en præmie for vores tekniske support helpline.

Vi er glade for at kunne fortælle dig, at, fra den 2. april, opkald til vores tekniske support linje vil koste lige 5p et minut, når du ringer fra din Orange Hjem Telefon eller BT fastnet.

Hvis du har brug for hjælp til din bredbåndsforbindelse, skal du ikke tøve med at ringe til os på 0844 873 8586 under åbningstider nedenfor.

Åbningstider
Starter og Bredbånd Teknisk support: 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen
Trådløst & Talk og Mac Technical Support: 8am-11pm, 7 dage om ugen
Old 25 marts 2009, 15:39
Redaktør Gruppen

Default Orange - Ikke længere opladningen en præmie for teknisk support helpline

Det lyder bedre. Jeg hader virksomheder at opkræve betaling for telefonisk support.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 26 marts 2009, 08:24
Donor-Gruppen

Hvordan ya'll sat op med theat ketcher / du ejer leverandør undlader at give service, og du er nødt til at betale dem for at fastsætte, hvad du betaler for dem at arbejde? Så ikke nogen tror, at de måske "pause" stuff bare så du er nødt til at kalde dem for at "fastsætte" det, og de kan få flere penge ud af dig?
Old 26 marts 2009, 10:42
Donor-Gruppen

Velkommen til "Rip Off Britain"

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26 marts 2009, 11:47
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Velkommen til "Rip Off Britain"
Wow Phil, Jeg er stadig forbløffet. Næsten lige så forbavset, da jeg er på antallet af stavefejl, jeg havde i den foregående post lol. Jeg har lige tælles 4 i den første sætning alene og det var kun 7 ord længe jeg lader det vist. Bare damn, tager min tastaturet .........

Men om det emne, lad mig se, om jeg forstår det korrekt. Orange er et selskab, der leverer bredbånd til forbrugere i Storbritannien. De installere den i huset, og hvis det nogensinde bliver quirky eller du har problemer, så er du nødt til at betale dem (5 pence) for at få det i orden igen?
Old 26 marts 2009, 12:10
Redaktør Gruppen

Ja.

Endnu en gang Velkommen til Rip Off Storbritannien.

Faktisk, siger, at det selskab jeg bruge som en internetudbyder ikke synes at være blandt de mindretal, og synes at værdsætte deres kunder ret godt.

Sidste gang internet gik ned i 20 minutter, de ringede til mig for at sige undskyld. Og du aldrig behøver at vente mere end 10 minutter at få en e-mail-svar.

Men alle de store selskaber, er helt og totalt ubrugelige når det kommer til at støtte.

Old 26 marts 2009, 13:01
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Bubba View Post
Hvordan ya'll sat op med theat ketcher / du ejer leverandør undlader at give service, og du er nødt til at betale dem for at fastsætte, hvad du betaler for dem at arbejde? Så ikke nogen tror, at de måske "pause" stuff bare så du er nødt til at kalde dem for at "fastsætte" det, og de kan få flere penge ud af dig?
Velkommen til en verden af "Marketing"

Ideen bag en masse af dags produkter er "Lad os gøre det skrøbelige, så det vil bryde snart, og skal indeholde en endnu værre produkt i de næste par måneder, så kunden bliver nødt til at købe det nye produkt, fordi den ene han har, vil blive brudt"

Money drev folk nødder i disse dage ...

Mit system: Deathstar 1.0 / lånte MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Bundkort:
Ny HP ting / MacBook ting
RAM Hukommelse:
4 GB DDR2 / 1GB DDR2
Grafikkort (r):
nVidia GeForce 8600GT
Lydkort:
Intel (R) integreret
Harddisk (e):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optisk drev (r):
Hitachi Blu-ray / Integreret
Sag / PSU:
HP lager / Mac Stock
Køling:
Din standard radiator og fan / samme
Network / Internet:
Intel (R) Integrerede / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / MacBook ting
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10,5)
Old 26 marts 2009, 13:58
Donor-Gruppen

I'm med Virgin og de bruges til at oplade 50p et minut ..... ingen nogensinde ringede dem, så de skrottes, at idéen (lyttet til feedback de sagde), jeg går ingen feedback var temmelig let, selv for dem, at forstå.

Nu har de givet os en GRATIS hjælpetelefonservice, at ruter lige igennem til en indisk call-center.
Trouble er den fyr du taler med har skiftes 10 miles til arbejde, gennem en monsunen, fra hans hytte, og jeg gætter du kan unterstand, han ikke rigtig se din langsom bredbåndsforbindelse så meget af et problem, i den samlede rækkefølge af ting ...... selvom du kan få ham til at uunderstand spørgsmålet.
Old 26 marts 2009, 17:09
Donor-Gruppen

Wow. Du hastigheder kan være hurtigere end vores, men jeg gætte på, at der, når du kan få dem. Over her, vi har love mod Flim flam crap sådan. Jeg føler for dig, mine brødre og søstre over hele dammen ............
Old 26 marts 2009, 17:32
Donor-Gruppen

Det er ligesom Virgin Hjælp Line:
.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
HP G60 235X - sluttet, ikke oplade Shahid Laptops, Mobiles & PDA'er 0 12 juni 2009 21:36
Opladning spørgsmål VNani Laptops, Mobiles & PDA'er 3 5 december 2008 16:05
Laptop ikke opladning. mcbee Laptops, Mobiles & PDA'er 18 9. okt 2008 14:53
Laptop batteri ..... ikke oplade dfr200764 Laptops, Mobiles & PDA'er 10 18. sep 2008 10:44
Nr. afgifter på ferie PyroTails Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 2 august 2007 02:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.