![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Goed nieuws. We hebben geluisterd naar uw feedback en zal niet meer opladen van een premie voor onze technische ondersteuning hulplijn. We zijn blij om u te laten weten dat vanaf 2 april, bellen naar onze technische ondersteuning lijn kost slechts 5p per minuut als u belt vanaf uw Orange Home Telefoon of BT landlijnen. Als je hulp nodig hebt met uw breedband, aarzel dan niet ons te bellen op 0844 873 8586 tijdens de openingstijden hieronder. Openingstijden Startersversie en Breedband Technical Support: 24 uur per dag, 7 dagen per week Draadloos & Talk en Mac Technische Ondersteuning: 8am-11pm, 7 dagen per week |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat klinkt beter. Ik haat die kosten voor telefonische ondersteuning.
|
| |||
| |||
| Hoe ya'll opgemaakt met theat racket / u EIGEN nalaat te geven en je moet betalen hen vast te stellen wat u betaalt hen om te werken? Dus niet iedereen denkt dat ze misschien "onderbreking" spul net zo moet u hen vragen "fix" en ze kunnen meer cash out van je? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom bij "Rip Off-Brittannië"
| |||
| |||
| Phil Wow, ik ben nog steeds verbaasd. Bijna net zo verbaasd als ik op het aantal typefouten Ik had in het vorige bericht lol. Ik heb net geteld 4 in de eerste zin staan en het was slechts 7 woorden lang als ik laten verschijnen. Net damn, af te halen mijn toetsenbord ......... Maar over het onderwerp, wil ik kijken of ik dit goed begrijp. Orange is een bedrijf dat breedband voor consumenten in Groot-Brittannië. Ze installeren in je huis en als het ooit krijgt grillig of je problemen hebt, dan moet u betalen (5 pence) om het werken weer? |
|
| |||
| |||
| Ja. Nogmaals, Welkom op Rip Off-Brittannië. Eigenlijk, zegt dat het bedrijf waar ik als een ISP doen lijken te worden tot de minderheid, en lijken de waarde van hun klanten vrij goed. De laatste keer dat het internet ging voor 20 minuten, het belde me te verontschuldigen. En je nooit hoeft te wachten meer dan 10 minuten om een e-mail antwoord. Maar alle grote bedrijven, zijn geheel, en volkomen nutteloos als het gaat om ondersteuning.
__________________ serverguy |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Het idee achter een perceel van de huidige producten is "Laat het broos, zodat het snel zal breken, en om een nog slechter product in de komende maanden, zodat de klant zal moeten kopen, het nieuwe product omdat het een hij zal worden gebroken" Geld stations mensen noten deze dagen ...
|
| |||
| |||
| Ik ben met Virgin en ze gebruikt voor de heffing 50p per minuut ..... niemand ooit rang hen, zodat ze gesloopt dat idee (geluisterd naar de feedback zeiden ze), ik veronderstel dat er geen reactie was redelijk makkelijk, zelfs voor hen te begrijpen. Nu hebben ze ons een gratis hulplijn, die routes dwars door een Indiase callcenter. Probleem is de man die u spreken heeft gefietst 10 mijl naar het werk, door middel van een moesson, van zijn hut en ik denk dat je kunt unterstand, is hij niet echt zie je langzaam Breedbandaansluitingen zo veel van een probleem, in de algemene orde der dingen ...... zelfs al krijg je hem uunderstand de vraag. |
|
| |||
| |||
| Wow. U snelheden mogelijk sneller dan de onze, maar ik denk dat als je kunt krijgen. Hier hebben we wetten tegen Flim flam crap like that. Ik voel voor jou mijn broeders en zusters in de vijver ............ |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HP G60 235X - aangesloten, niet opgeladen | Shahid | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 12 jun 2009 21:36 |
| Opladen vraag | VNani | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 5 Dec 2008 16:05 |
| Laptop niet opladen. | mcbee | Laptops, Mobiles & PDA's | 18 | 9 okt 2008 14:53 |
| Laptop batterij niet opgeladen ..... | dfr200764 | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 18e sep 2008 10:44 |
| Geen heffing op vakantie | PyroTails | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | De 2 augustus 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |