mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Oransje - No longer lade en premie for teknisk støtte hjelpelinje

Reply

Thread Tools
Old 25th 2009 Mar, 14:03
Medlem Group

Default Oransje - No longer lade en premie for teknisk støtte hjelpelinje

Gode nyheter. Vi har hørt på tilbakemeldingen og vil ikke lenger belaste et fond for våre tekniske støtte hjelpelinje.

Vi er glade for å fortelle deg at, fra 2. april anrop til vårt teknisk support linje koster bare 5p et minutt når du ringer fra Orange Home Telefon eller BT fasttelefon.

Hvis du trenger hjelp med bredbånd, ikke nøl med å ringe oss på 0844 873 8586 under åpningstider nedenfor.

Åpningstider
Nybegynnerversjon og Bredbånd teknisk support: 24 timer i døgnet, 7 dager i uken
Wireless & Talk og Mac teknisk support: 8am-11pm, 7 dager i uken
Old 25th 2009 Mar, 15:39
Moderator Group

Det høres bedre. Jeg hater selskaper som betaling for telefonsupport.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 26th 2009 Mar, 08:24
Donor Group

Hvordan ya'll settes opp med theat racket / du eier leverandøren ikke klarer å gi service og du må betale dem for å løse det du betaler dem for å arbeide? Så ikke noen tror at de kanskje "break" ting så du må ringe dem for å "fikse" det, og de kan få mer penger ut av deg?
Old 26th 2009 Mar, 10:42
Donor Group

Velkommen til "Rip Off Britain"

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26th 2009 Mar, 11:47
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by philthomas View Post
Velkommen til "Rip Off Britain"
Wow Phil Jeg er fortsatt forbauset. Nesten like overrasket som jeg er på mange skrivefeil jeg hadde i det forrige innlegget lol. Jeg bare telles 4 i den første setningen alene og det var bare 7 ord lenge jeg la den vises. Bare faens ta bort mitt tastatur .........

Men om emnet, la meg se om jeg forstår dette riktig. Orange er et selskap som leverer bredbånd til forbrukerne i Storbritannia. De installerer det i huset, og hvis den noensinne blir quirky eller du har problemer så må du betale THEM (5 pence) for å få jobbe igjen?
Old 26th 2009 Mar, 12:10
Moderator Group

Ja.

Igjen, Velkommen til Rip Off Britain.

Egentlig, sier at selskapet jeg bruke som en ISP gjøre inntrykk av å være blant minoriteten, og synes å verdien sine ganske godt.

Siste gang internett gikk ned for 20 minutter, phoned meg beklager. Og du aldri trenger å vente mer enn 10 minutter å få en e-post svar.

Men alle de store selskapene, er helt og fullstendig ubrukelig når det kommer til å støtte.

Old 26th 2009 Mar, 13:01
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Bubba View Post
Hvordan ya'll settes opp med theat racket / du eier leverandøren ikke klarer å gi service og du må betale dem for å løse det du betaler dem for å arbeide? Så ikke noen tror at de kanskje "break" ting så du må ringe dem for å "fikse" det, og de kan få mer penger ut av deg?
Velkommen til en verden av "Markedsføring"

Ideen bak mange av dagens produkter er "Lar det skjøre så det vil bryte snart, og hente ut enda verre produkt i de neste månedene, slik at kunden må kjøpe det nye produktet fordi en har han vil bli delt"

Penger får mennesker til vanvidd i disse dager ...

Min System: Deathstar 1.0 / utlånt MacBook

Prosessor (er):
Core 2 Quad / Dual-Core
Hovedkort:
Ny HP ting / Macbook ting
RAM-minne:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Lydkort:
Intel (r) integrert
Harddisk (er):
1TB SATA / Mac 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi Blu-ray / Integrert
Case / PSU:
HP lager / Mac lager
Cooling:
Standardsporingskoden radiator og vifte / Samme
Nettverk / Internett:
Intel (r) Integrert / Mac AirPort
Skjerm (er):
HP w2408 / Macbook ting
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 26th 2009 Mar, 13:58
Donor Group

Jeg er med Virgin og de brukes til å lade 50p litt ..... ingen noensinne Rang dem, så de kasserte at ideen (lyttet til tilbakemeldingene de sa), antar jeg NO FEEDBACK var ganske enkel, selv for dem å forstå.

Nå har de gitt oss en GRATIS hjelpelinje at rutene rett gjennom til en indisk Call Centre.
Trouble er fyren du snakker til, har syklet 10 miles å arbeide gjennom en Monsoon, fra sin hytte, og jeg tror du kan unterstand han ikke egentlig se langsom Bredbåndstilkobling så mye av et problem, i den totale bestille ting ...... selv om du kan få ham til uunderstand spørsmålet.
Old 26th 2009 Mar, 17:09
Donor Group

Wow. Du hastigheter kan være raskere enn vår, men jeg tror det er når du kan få dem. Over her har vi lover mot flim Flåm crap sånn. Jeg føler for deg mine brødre og søstre over dammen ............
Old 26th 2009 Mar, 17:32
Donor Group

Dette er som Virgin Hjelp Line:
.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
HP G60 235X - plugget i, ikke lades shahid Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 12 juni 2009 21:36
Lading spørsmålet VNani Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 5 desember 2008 16:05
Laptop ikke lading. mcbee Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 18 9 oktober 2008 14:53
Laptop batteri ..... ikke lades dfr200764 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 10 18nde sep 2008 10:44
Ingen lading på ferie PyroTails Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 2 august 2007 02:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.