![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Gode nyheter. Vi har hørt på tilbakemeldingen og vil ikke lenger belaste et fond for våre tekniske støtte hjelpelinje. Vi er glade for å fortelle deg at, fra 2. april anrop til vårt teknisk support linje koster bare 5p et minutt når du ringer fra Orange Home Telefon eller BT fasttelefon. Hvis du trenger hjelp med bredbånd, ikke nøl med å ringe oss på 0844 873 8586 under åpningstider nedenfor. Åpningstider Nybegynnerversjon og Bredbånd teknisk support: 24 timer i døgnet, 7 dager i uken Wireless & Talk og Mac teknisk support: 8am-11pm, 7 dager i uken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det høres bedre. Jeg hater selskaper som betaling for telefonsupport.
|
| |||
| |||
| Hvordan ya'll settes opp med theat racket / du eier leverandøren ikke klarer å gi service og du må betale dem for å løse det du betaler dem for å arbeide? Så ikke noen tror at de kanskje "break" ting så du må ringe dem for å "fikse" det, og de kan få mer penger ut av deg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til "Rip Off Britain"
| |||
| |||
| Wow Phil Jeg er fortsatt forbauset. Nesten like overrasket som jeg er på mange skrivefeil jeg hadde i det forrige innlegget lol. Jeg bare telles 4 i den første setningen alene og det var bare 7 ord lenge jeg la den vises. Bare faens ta bort mitt tastatur ......... Men om emnet, la meg se om jeg forstår dette riktig. Orange er et selskap som leverer bredbånd til forbrukerne i Storbritannia. De installerer det i huset, og hvis den noensinne blir quirky eller du har problemer så må du betale THEM (5 pence) for å få jobbe igjen? |
|
| |||
| |||
| Ja. Igjen, Velkommen til Rip Off Britain. Egentlig, sier at selskapet jeg bruke som en ISP gjøre inntrykk av å være blant minoriteten, og synes å verdien sine ganske godt. Siste gang internett gikk ned for 20 minutter, phoned meg beklager. Og du aldri trenger å vente mer enn 10 minutter å få en e-post svar. Men alle de store selskapene, er helt og fullstendig ubrukelig når det kommer til å støtte.
__________________ serverguy |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Ideen bak mange av dagens produkter er "Lar det skjøre så det vil bryte snart, og hente ut enda verre produkt i de neste månedene, slik at kunden må kjøpe det nye produktet fordi en har han vil bli delt" Penger får mennesker til vanvidd i disse dager ...
|
| |||
| |||
| Jeg er med Virgin og de brukes til å lade 50p litt ..... ingen noensinne Rang dem, så de kasserte at ideen (lyttet til tilbakemeldingene de sa), antar jeg NO FEEDBACK var ganske enkel, selv for dem å forstå. Nå har de gitt oss en GRATIS hjelpelinje at rutene rett gjennom til en indisk Call Centre. Trouble er fyren du snakker til, har syklet 10 miles å arbeide gjennom en Monsoon, fra sin hytte, og jeg tror du kan unterstand han ikke egentlig se langsom Bredbåndstilkobling så mye av et problem, i den totale bestille ting ...... selv om du kan få ham til uunderstand spørsmålet. |
|
| |||
| |||
| Wow. Du hastigheter kan være raskere enn vår, men jeg tror det er når du kan få dem. Over her har vi lover mot flim Flåm crap sånn. Jeg føler for deg mine brødre og søstre over dammen ............ |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HP G60 235X - plugget i, ikke lades | shahid | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 12 juni 2009 21:36 |
| Lading spørsmålet | VNani | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 5 desember 2008 16:05 |
| Laptop ikke lading. | mcbee | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 18 | 9 oktober 2008 14:53 |
| Laptop batteri ..... ikke lades | dfr200764 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 18nde sep 2008 10:44 |
| Ingen lading på ferie | PyroTails | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 2 august 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |