![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Goda nyheter. Vi har lyssnat på dina kommentarer och kommer inte längre att ta ut ett bidrag till vår tekniska support hjälplinje. Vi är glada att meddela dig om att, från den 2 april, samtal till vår tekniska support linje kommer att kosta bara 5p en minut när du ringer från din Orange Hemtelefon eller BT landledning. Om du behöver hjälp med ditt bredband, tveka inte att ringa oss på 0844 873 8586 under öppettiderna nedan. Öppettider Starter och Bredband Teknisk Support: 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan Trådlös & Talk och Mac Support: 8am-11pm, 7 dagar i veckan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det låter bättre. Jag hatar företag att ta betalt för telefonsupport.
|
| |||
| |||
| Hur ya'll stå ut med theat racket / du äger leverantören underlåter att ge service och du måste betala för dem att bestämma vad du betalar för dem att arbeta? Så inte någon tror att de kanske "break" saker bara så du måste ringa dem för att "fixa" det och de kan få mer pengar av er? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Välkommen till "Rip Off Storbritannien"
| |||
| |||
| Wow Phil, jag är fortfarande förvånad. Nästan lika förvånad som jag är på många stavfel jag hade i föregående post lol. Jag räknade 4 i den första meningen ensam och det var endast 7 ord länge jag låta det vara. Just fan, ta bort mitt tangentbord ......... Men om ämnet, låt mig se om jag förstått detta rätt. Orange är ett företag som tillhandahåller bredband till konsumenter i Storbritannien. De installera det i huset och om det någonsin blir rycka eller om du har problem då måste man betala dem (5 pence) för att få det fungera igen? |
|
| |||
| |||
| Ja. Återigen, Välkommen till Rip Off Storbritannien. Faktum är att säga att företaget jag använda som en ISP verkar vara bland de minoritet, och verkar för att värdera sina kunder ganska väl. Den sista Temne internet gick ner under 20 minuter, de ringde mig för att be om ursäkt. Och du behöver aldrig vänta mer än 10 minuter att få ett e-svar. Men alla stora företag, är helt och fullständigt värdelös när det gäller stöd.
__________________ serverguy |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Tanken bakom mycket av dagens produkter är "låter göra det sköra så det kommer att bryta snart, och få fram en ännu sämre produkt inom de närmaste månaderna, så att kunden kommer att behöva köpa en ny produkt, eftersom han har kommer att brytas" Pengar driver människor nötter dessa dagar ...
|
| |||
| |||
| Jag är med Virgin och de används för att ladda 50p en minut ..... ingen ringde dem, så de skrotade den idén (lyssnat på feedback de sa), antar jag NEJ FEEDBACK var ganska lätt, även för dem att förstå. Nu har de gett oss en fri hjälplinje att vägar rakt igenom till en indisk Call Center. Problemet är killen du talar med har cyklade 10 miles till arbetet, genom en monsun, från hans kåta och jag antar att du kan unterstand han egentligen inte se din långsamma Bredbandsanslutning så mycket av ett problem, i den övergripande syfte saker ...... även om du kan få honom att uunderstand frågan. |
|
| |||
| |||
| Wow. Du hastigheter kan vara snabbare än vår, men jag antar att det är när du kan få dem. Här har vi lagar mot Flim LÖGN skit sådär. Jag känner för er mina bröder och systrar i hela dammen ............ |
|
| |||
| |||
| |