![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved, vi har gjort en tråd for nylig om yndlings ordsprog, id gerne høre din foretrukne citater eller citater om skiver eller spil Heres my fav 5 ved mo,
1 Sikkerhedskopier min harddisk? Hvordan sætter jeg det i omvendt? 2 Computer spil ikke påvirker børnene, jeg mener hvis Pac-Man ramt os som børn, skal vi alle køre rundt i mørke rum, gumlede magiske piller og lytter til gentagne elektronisk musik. " 3 Manglende er ikke en mulighed - det kommer sammen med Windows. 4 Programmering i dag er et kapløb mellem software ingeniører stræber efter at bygge større og bedre idiot-proof-programmer, og universet forsøger at producere større og bedre idioter. Hidtil er det Universe vinder. 5 manuelle siger at indsætte disk tre, men kun to passer. theres mine i mo, håber du havde en klukle. Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL ![]() Kan ikke tænke på noget på mo så vil bare kinda gøre en op! Du ser så nervøs som en lang corded mus i et rum fuld af drejelige stole! tada lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() "Idiotsikker systemer ikke tager hensyn til opfindsomhed fjolser." |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, jeg virkelig havde en latter, da jeg læste, at en nice quote "Idiotsikker systemer ikke tager hensyn til opfindsomhed fjolser." ive fik en m8 der passer regningen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i sig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ikke en "Alle"-tasten på min PC
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| alle store hidtil guys denne ene bare gået glip af, men stadig gør mig klukle Hvem er General Manglende & hvorfor er han læser min harddisk? |
|
| |||
| |||
| "Hvem er din Internet udbyder?" ..... "Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror, det er ... 'You've Got Mail". " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||