![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiedän, että olemme tehneet säikeen äskettäin noin suosikki sanontoja, id haluaisin kuulla teidän suosikkeihin sanontoja tai lainausmerkit noin kpl tai pelaamista heres minun suosikkeihin 5-mo,
1 Takaisin ylös minun kovalevy? Miten se kääntää? 2 tietokonepelit eivät vaikuta kids; tarkoitan sitä, Pac-Man meitä kuin lapsia, we'd kaikki käynnissä ympäri pimennetyissä huonetta, munching magic pillereitä ja kuuntelemaan toistuvia elektronista musiikkia. " 3 Epäonnistuminen ei ole vaihtoehto - se tulee bundled Windowsin kanssa. 4-ohjelmointi on nykyään rodun ohjelmistojen insinöörit pyrkii rakentamaan suurempia ja parempia idiootti-proof-ohjelmia, ja Universe yrittää tuottaa suurempi ja parempi kuin idiootteja. Toistaiseksi maailmankaikkeuden voittaa. 5 Käsikirja sanoo lisätä levylle kolme, mutta vain kaksi mahtuu. Theres kaivos on mo, toivon teille oli hihittää. My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL ![]() Cant ajatella mitään klo mo niin vain kinda tehdä yhden ylös! Näytät niin hermostunut kuin pitkän Corded hiiri on huone täynnä kääntyvä chairs! tada lol
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() "Idioottivarma järjestelmille ei ole otettu huomioon kekseliäisyytensä of Fools". |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että minulla todella oli nauraa, kun luin, että yksi kiva lainata "Idioottivarma järjestelmille ei ole otettu huomioon kekseliäisyytensä of Fools". ive sai M8 joka sopii laskun |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että sig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole "mitään"-näppäintä minun PC
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
|
| |||
| |||
| kaikki hyvin tähän mennessä kaverit tätä juuri jäänyt, mutta silti saa minut hihittää Who's Yleistä jättäminen & miksi hän käsittelyssä minun levylle? |
|
| |||
| |||
| "Kuka on Internet-palveluntarjoaja?" ..... "En ole aivan varma, mutta mielestäni se on ..." You've Got Mail '. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||