![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet dat we een draad gedaan onlangs over favoriete gezegden, id graag uw fav uitspraken of citaten over pc's of games horen heres my fav 5 op ma,
1 back-up van mijn harde schijf? Hoe zet ik het in omgekeerde richting? 2 Computer games don't affect kids; Ik bedoel, als Pac-Man ons getroffen als kinderen, zouden we allemaal rond te rennen in verduisterde kamers, munching magic pills en het luisteren naar repeterende elektronische muziek. " 3 Falen is geen optie - hij wordt geleverd met Windows. 4 Programmering van vandaag is een race tussen software engineers streeft naar grotere en betere idioot-proof programma's, en het universum probeert te groter en beter idioten te produceren. Tot nu toe is het Heelal te winnen. 5 De handleiding zegt te voegen schijf drie, maar slechts twee passen. theres mijn in mo, hoop dat je een binnenpretje. Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL ![]() Cant think of any op ma dus zal alleen een beetje make-up! Je ziet er zo nerveus als een lang snoer muis in een kamer vol met draaibare stoelen! tada lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() "Foolproof systemen houden geen rekening met de vindingrijkheid van dwazen." |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat ik had echt een lachen als ik lees dat een mooi citaat "Foolproof systemen houden geen rekening met de vindingrijkheid van dwazen." Ive kreeg een m8 dat het wetsvoorstel past |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| in de sig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is niet een "ALLE"-toets op mijn pc
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| tot nu toe alle grote jongens dit een net gemist, maar nog steeds maakt me grinniken Who's General Failure en waarom is hij dan het lezen van mijn schijf? |
|
| |||
| |||
| "Wie is je internet provider?" ..... "Ik ben niet echt zeker, maar ik denk dat het ... 'You've Got Mail'." |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||