![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet vi har gjort en tråd nylig om favoritt utsagn, id gjerne høre dine fav ordtak eller sitater om stk eller spilling heres my fav 5 på Mo,
1 Tilbake opp harddisken min? Hvordan setter jeg den i revers? 2 Dataspill påvirker ikke barna, jeg mener om Pac-Man påvirket oss som barn, ville vi alle skal kjøre rundt i mørke rom, munching magic pills og lytte til repetitive electronic music. " 3 Failure er ikke et alternativ - det leveres med Windows. 4 Programmering i dag er et kappløp mellom programvare ingeniører arbeider for å bygge større og bedre idiot-proof programmer, og universet prøver å produsere større og bedre idioter. Så langt er universet vinne. 5 manuelle sier å sette inn diskett tre, men bare to vil passe. Theres mine på Mo, håper du hadde en latter. Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL ![]() Cant think of any på Mo så vil bare ganske få en up! Du ser så nervøs som en lang ledning mus i et rom fullt av svingstoler! Tada lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() "Foolproof systemer ikke ta hensyn til oppfinnsomhet of Fools». |
|
| |||
| |||
| Jeg vet at jeg virkelig hadde en latter da jeg leste at en nice quote "Foolproof systemer ikke ta hensyn til oppfinnsomhet of Fools». ive fikk en m8 som passer regningen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i Sig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke en "any" tasten på min PC
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| alle store så langt guys dette rettferdig savnet ut, men fortsatt får meg til latter Who's General Failure & hvorfor er han leser mitt disken? |
|
| |||
| |||
| "Hvem er din Internett-leverandør?" ..... "Jeg er ikke helt sikker men jeg tror det er ... 'har You Got Mail'." |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||