![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet att vi har gjort en tråd nyligen om favorit talesätt, id vilja höra er fav talesätt eller citat om datorer eller spel heres my fav 5 i Mo,
1 Säkerhetskopiera hårddisken? Hur lägger jag det i omvänd? 2 Dataspel påverkar inte barn, jag menar om Pac-Man påverkade oss som barn, skulle vi alla köra omkring i mörka rum, mumsande magiska piller och lyssna på repetitiva elektronisk musik. " 3 Misslyckande är inget alternativ - det levereras med Windows. 4 Programmering i dag är en kamp mellan mjukvaruingenjörer strävar efter att bygga större och bättre idiot-program bevis, och Universum för att försöka skapa större och bättre idioter. Hittills är universum vinnande. 5 Manualen säger att sätta in diskett tre, men bara två får plats. Theres gruva i Mo, hoppas att ni hade ett skratt. Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL ![]() Cant tänka på något vid mo så kommer bara kinda göra en up! Du ser så nervös som en lång sladd mus i ett rum fullt av kontorsstolar! tada lol
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() "Foolproof system tar inte hänsyn till påhittighet av dårar." |
|
| |||
| |||
| Jag vet att jag verkligen hade ett skratt när jag läste att en nice quote "Foolproof system tar inte hänsyn till påhittighet av dårar." ive got a m8 som passar räkningen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i sig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är inte en "NÅGON" knappen på min dator
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| alla bra hittills killar här bara missat men ändå gör mig skrocka Who's General Failure och varför är han läser min disk? |
|
| |||
| |||
| "Vem är din Internet-leverantör?" ..... "Jag är inte riktigt säker men jag tror det är ..." You've Got Mail "." |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||