![]() |
|
| |||
| |||
| Er der nogen her har en speciel telefon. Jeg ønsker at få en Nokia N91, men de er meget dyre, kom til at spare op .. Enhver få iphone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Jeg har en af disse, intet er for smarte funktion klog, men jeg kun bruge den til at foretage opkald, så vil bare noget godt for øjnene. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ikke dårligt mand, Nokia gør nogle nice røv telefoner .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tjek de nyeste Samsung hund og knogler.
| |||
| |||
| Jeg har en crappy Sony Ericsson K608i Men jeg agter at få et blåt Motorola K1 KRZR. |
|
| |||
| |||
| Hey ikke jamre Em, jeg har en papirkurv Sagem købt hos uldhåret's for £ 15, mind dig der var £ 10's værd af airtime inkluderet. Ingen trøst jeg kender, men wtf. : D |
|
| |||
| |||
| Den frie airtime tæller;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min. 4 GB flash-hukommelse, touch screen, infraroed fjernbetjening / hovedtelefoner. For alt andet, theres Nokia.: D
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej: D
| |||
| |||
| Alle vil få en iPhone? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Opkaldsadgang på betalingstelefoner, Info Needed. | pest79456 | Networking, Modemer & VoIP | 13 | 13 april 2009 11:13 |
| Hej jeg er fra richard med nye mobiltelefoner i UK | fonecctv | Indføre Yourself Her | 1 | 15 november 2007 01:04 |
| Sådan låser mobiltelefoner | robina80 | Off Topic Discussion | 1 | 13 november 2007 11:33 |
| Norton Antivirus og mobiltelefoner | login_beta23 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 30 marts 2007 21:59 |
| Mobile Phones | BlueEew | Off Topic Discussion | 5 | 18 marts 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |