![]() |
|
| |||
| |||
| Onko kukaan täällä oma erityinen puhelimeen. Haluan saada Nokia N91, mutta ne ovat erittäin kalliita, sai jopa .. Jokainen saa iphone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Minulla on yksi näistä, ei mitään liian fancy ominaisuus viisasta mutta vain käyttää sitä soittaa niin vain halusi jotakin hyvää silmissä. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ei paha mies, Nokia joitakin nice ass puhelimiin .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tutustu uusinta Samsung koiran-ja luuhun.
| |||
| |||
| Minulla on kehno Sony Ericsson K608i Olen kuitenkin aikovat saada sininen Motorola K1 KRZR. |
|
| |||
| |||
| Hei eivät Moan Em, olen roskakoriin Sagem ostetaan Wooly's for £ 15, mielessä olet ollut 10 £ verran lähetysaikaa mukana. Ei lohduta Tiedän mutta wtf. : D |
|
| |||
| |||
| Vapaan airtime laskee;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minun. 4 Gt flash-muisti, kosketusnäyttö, infrapunaspektri kauko / kuulokkeet. Kaikesta muusta, Theres Nokia.: D
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi: D
| |||
| |||
| Kuka tahansa tulee saada iphone? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dial Up at Pay Puhelimet Tietoa tarvitaan. | pest79456 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 13 | 13th Apr 2009 11:13 |
| Hei Olen richard uusia matkapuhelimia uk | fonecctv | Esittele itsesi Täällä | 1 | 15. marraskuu 2007 01:04 |
| Miten avata matkapuhelimet | robina80 | Off Topic Discussion | 1 | 13. marraskuu 2007 11:33 |
| Norton Antivirus ja Mobile Phones | login_beta23 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 30th Mar 2007 21:59 |
| Mobile Phones | BlueEew | Off Topic Discussion | 5 | 18th Mar 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |