![]() |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand hier zelf een speciale telefoon. Ik wil graag een Nokia N91, maar ze zijn erg duur, kreeg te sparen .. Iedereen krijgt de iPhone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Ik heb een van deze, niets te fancy functie verstandig, maar ik alleen gebruiken om te bellen, zodat wilde iets goed op de ogen. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Niet slecht mens, Nokia maakt enkele mooie kont telefoons .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bekijk de meest recente Samsung hond en het bot.
| |||
| |||
| Ik heb een crappy Sony Ericsson K608i Toch ben ik van plan om een blauwe Motorola KRZR K1. |
|
| |||
| |||
| He niet zeuren Em, ik heb een prullenbak Sagem gekocht Wooly's voor £ 15, denk je er was £ 10 van de waarde van airtime inbegrepen. Geen troost Ik weet het, maar wtf. : D |
|
| |||
| |||
| De gratis airtime telt;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van mij. 4gb flash geheugen, touchscreen, infrarood afstandsbediening / koptelefoon. Voor alles wat anders, theres Nokia.: D
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi: D
| |||
| |||
| Iedereen ga een iphone? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dial Up op Pay Telefoons, Info nodig. | pest79456 | Netwerken, modems & VoIP | 13 | 13 apr 2009 11:13 |
| Hoi ik ben van richard met nieuwe mobiele telefoons in het Verenigd Koninkrijk | fonecctv | Introduceer jezelf hier | 1 | 15 nov 2007 01:04 |
| Hoe te ontgrendelen mobiele telefoons | robina80 | Off Topic Discussie | 1 | 13 nov 2007 11:33 |
| Norton Antivirus en mobiele telefoons | login_beta23 | Virus, spyware & Security | 1 | 30 mrt 2007 21:59 |
| Mobiele Telefoons | BlueEew | Off Topic Discussie | 5 | 18 mrt 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |