![]() |
|
| |||
| |||
| Finns det någon här äger en speciell telefon. Jag vill få en Nokia n91, men de är mycket dyra, måste spara upp .. Var få iphone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Jag har en av dessa, ingenting alltför märkvärdigt funktionen klokt men jag bara använda den för att ringa så ville bara ha något gott om ögon. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Inte dålig människa, Nokia gör några trevliga ass telefoner .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kolla in det allra senaste Samsung hund och ben.
| |||
| |||
| Jag har en skit Sony Ericsson K608i Men jag har för avsikt att få en blå Motorola K1 KRZR. |
|
| |||
| |||
| Hej inte stöna Em, jag har en papperskorg Sagem köpt från Wooly's för £ 15, märk väl att det var £ 10 'värde av samtalstid ingår. Ingen tröst jag vet, men wtf. : D |
|
| |||
| |||
| Den fria samtalstid räknas;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min. 4GB flash-minne, pekskärm infraröda fjärrkontrollen / hörlurar. För allt annat, Theres Nokia.: D
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej: D
| |||
| |||
| Alla ska få en iPhone? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Slå upp på telefonautomater, Info behövs. | pest79456 | Nätverk, Modem & VoIP | 13 | 13 april 2009 11:13 |
| Hej Jag kommer från Richard med nya mobiltelefoner i uk | fonecctv | Presentera dig här | 1 | 15 november 2007 01:04 |
| Hur man låser upp mobiltelefoner | robina80 | Off Topic Discussion | 1 | 13 november 2007 11:33 |
| Norton Antivirus och mobiltelefoner | login_beta23 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 30 mars 2007 21:59 |
| Mobiltelefoner | BlueEew | Off Topic Discussion | 5 | 18 mars 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |